کسب در امد باعنوان تولید  آداپتور

مقدمه :

در مطالعات امکان سنجي از نگاه بازار، فني و مالي و اقتصادي طرح مورد بررسي و آناليز قرار گرفته و نتايج حاصل از آن به عنوان مبنايي جهت تصميم گيري سرمايه گذاران جهت اجرا يا عدم اجراي طرح مورد استفاده قرار مي گيرد.
گزارش حاضر مطالعات امکان سنجي مقدماتي آداپتور است كه از سوي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران جهت بروزرساني و بررسي هاي بيشتر از تيرماه ١٣٨٧ به اين مهندسين مشاور واگذار شده است لذا اين مهندسين مشاور با توجه به اطلاعات اوليه و ويژگي هاي كالا كه از سوي آن سازمان به عنوان محدوده كار تعريف شده به تهيه امكان سنجي مقدماتي طر ح هاي مذكور پرداخته است.

دلایل انتخاب طرح :

با توجه به كاربرد اين محصول و ميزان مصرف فعلي آن در دنيا، در حال حاضر نمي توان اهميت استراتژيك براي آن قايل شد.
 

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 23 نفر میباشد .
 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

معرفی محصول :

با توجه به مشخصات فني ارائه شده محصول از سوي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، مشخصات فني محصول مورد مطالعه در اين طرح بشرح جدول ١ ميباشد.

معرفي موارد مصرف و كاربرد محصول

ترانسفورماتورها تجهيزاتي هستند كه وظيفه تبديل ولتاژ و جريان الكتريكي را در سيستم هاي توزيع و انتقال در يك فركانس ثابت و مشخص بر عهده دارند. محصول مورد نظر اين طرح از انواع ترانس هاي كاهنده يا مبدل ولتاژ مي باشد كه كار آن تبديل جريان برق متناوب شهري به برق مستقيم بوده كه ولتاژ ٢٢٠ ولت برق شهري را به سه نوع ولتاژ ٦ ،٣ و ١٢ ولت تبديل ميكند كه كاربرد آن استفاده جهت راديو ها و وسايل برقي كوچك ديگر مي باشد.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *