کسب درامد با عنوان تولید صفحه کلید کامپیوتر

مقدمه :

صفحه کلید با کد آیسیک 3000 (30001212) و کد تعرفه 84716010 که همراه با کامپیوتر و به عنوان بک ابزار ضروری وابسته به آن در دهه 1940 ساخته و بعد از ساختن کامپیوترهای شخصی (personal computer) و در دهه 1980 وارد بازارهای جهان شد یکی از محصولاتی است که به دلیل گسترش روزافزون استفاده از کامپیوتر در جهان امروز توسعه فراوان یافته است .
صفحه کلید ، متداولترین وسیله ورود اطلاعات در کامپیوتر است که شامل مجموعه ای از سوئیچ ها است که به یک ریزپردازنده متصل می گردند . ریزپردازنده وضعیت هر سوئیچ را هماهنگ و واکنش لازم در خصوص تغییر وضعیت یک سوئیچ را از خود نشان خواهد داد . هر کلید در زمان های مختلف با دادن درخواست به پردازشگر و ایجاد وقفه وظیفه اجرا و یا ورود دستوری خاص را به عهده می گیرد .

مشخصات نیروی انسانی مورد نیاز از لحاظ مفید بودن و توانایی کار:

براساس برآوردهای به عمل آمده نیروی انسانی طرح شامل 2 گروه تولیدی و اداری است . که حدود 15 تا 25 نفر کارگر ماهر ، کارمندان اداری ، مهندسان الکترونیک و نیروی خدماتی تخمین زده می شوند . نیروی انسانی مورد نظر در منطقه وجود داشته و از نظر تامین آن مشکلی وجود ندارد .

روشهای بازاریابی و تبلیغات جهت ( جهت فروش  کالا )

در زمینه تولید صفحه کلید کامپیوتر می توان از روش های مختلف بازاریابی استفاده نمود ، تبلیغات تلویزیونی ، استفاده از بنر های و تیزر های تبلیغاتی ، استفاده از چاپ پوستر های تبلیغاتی و ارائه روش های تبلیغاتی دیگر برای جذب بازار فروش جزئی و استفاده از روش فرد به فرد برای فروش کلی محصولات در بازار داخلی .

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت  و توسعه قرار گیرد در بخش صنعت و در تولید صفحه کلید کامپیوتر استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت می باشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات  ساختمان و تاسیسات و نصب ماشین آلات جهت تولید بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی وسایر صنایع روستایی صادر می گردد. 
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *