کسب درامد با موضوع تولید فندک های یکبار مصرف

1 مقدمه :

به طور کلی خواص متنوع پلاستیک ها سبب شده که آن ها در تمام صنایع بدون استثناء کاربرد فراوانی داشته باشند و این کاربردها روز به روز بیشتر و متداولتر شده و در شرایط بهتری جایگزین مواد طبیعی می شوند . از جمله موارد کاربرد عمده پلاستیک ها که بردو دلیل عمده ارزانی و سهولت ساخت و در نتیجه قیمت تمام شده پایین تر ، استوار است . ساخت محصولات یکبار مصرف می باشد . می توان پیدایش این محصولات و نیز ایجاد گسترش فرهنگ استفاده از چنین پدیده ای را نتیجه مستقیم ورود پلاستیک به عرصه زندگی روزمره دانست که به دلیل خواص مناسب امکان استفاده از چنین وسایلی را برای همگان فراهم آورده است . از جمله محصولات یکبار مصرف که چند سالی است جایگزین محصولات مشابه قبلی شده و بازار مصرف عمده ای نیز پیدا کرده است ، فندک های یکبار مصرف می باشد که موضوع بحث این طرح است .

جنبه های ابتکاری بودن و خلاقیت به کار رفته شده :

ابتکار و نوآوری در کلیه رشته ها می تواند عامل پیشرفت  و توسعه قرار گیرد در بخش صنعت و در تولید فندک های یکبار مصرف استفاده از ایده های نو و نوآوری و خلاقیت می تواند به عامل موفقیت تبدیل شود ، طراحی های گرافیکی تبلیغاتی یکی از عوامل پیشرفت و توسعه اقتصادی در کشور های صاحب سبک در صنعت می باشد ، الگوبرداری از این روشها برای معرفی کالا و محصولات می تواند به عنوان یک ایده نو مورد استقیال قرار گیرد .

مراحل صدور توسعه طرح :

1- تکمیل فرم درخواست توسعه طرح توسط شهرستان (متقاضی) و ارسال به مدیریت.
2- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت بررسی و اظهار نظر و بازدید کارشناسان (کارشناس تخصصی و کارشناس تولید) با هماهنگی روسای ادارات تخصصی.
3- دبیرخانه صدور مجوز پس از تائید ادارات تخصصی در کمسیون بررسی طرحها مطرح می نماید و در صورت عدم تایید کمسیون به شهرستان و متقاضی اعلام مینماید و در صورت تایید از ادارات ذیربط استعلام می نماید.
4- ارجاع به اداره تخصصی جهت بررسی طرح توسعه.
5- ارجاع به دبیرخانه صدور مجوز جهت صدور موافقت با توسعه طرح پس از تایید مدیر.
6- ارسال رونوشت به بخشهای و ادارات تخصصی و سازمانهای ذیربط.
 
 
 
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *