کسب درامد با عنوان توليد گلداني گريبكس پيكان

مقدمه:

ایجاد فرصت های شغلی، کسب درآمدهای ارزی، بالا بردن سطح اقتصادی کشور، بالا بردن دانش فنی و مهارت های علمی در بخش صنعت و یا بخش های دیگر جامعه و هزاران اهداف دیگر از اهداف اصلی دولت برای قطع نیازهای خود به جوامع و دولت های دیگر می باشد و نیل به این اهداف مشارکت همه جانبه مردمی را می طلبد و تشویق برای سرمایه گذاری و حمایت دولت از مهمترین روش های میل به این اهداف می باشد.

معرفي اجمالي پروژه

1_نوع فعاليت طرح:توليدي
3_عنوان كالاي توليدي:گلداني عقب گريبكس پيكان
4_تعريف كالاي توليدي:گلداني گريبگس پيكان قطعه اي آلومينيمي مي باشد كه ميل گاردان پيكان را به ديفرانسيل ان متصل مي كند. همچنين سيم كيلومتر خودرو نيز روي بدنه ان سوار مي شود.
5_ظرفيت توليد: ظرفيت توليد اين كارخانه 65000 قطعه در سال ميباشد.
6_تعداد شيفت كاري:يك شيفت
7_درصد ارزش مواد و قطعات آمادة خریداری از داخل کشور: 99%
8_درصد مواد اولیة قطعات از خارج کشور: 0%
9_ تعداد کارکنان تولیدی:
مهندس: 2 نفر                            کارگر ماهر: 2 نفر
تکنیسین: 2 نفر                           کارگر ساده: 6 نفر
10_ توان برق خط تولید و لوازم آزمایشگاهی: 27/23 کیلووات

معرفي محصول:

محصول مورد نظر در طرح توليد گلداني گريبگس پيكان قطعه اي الومينيمي مي باشد  به شكل استوانه به ارتفاع حدودا 50 سانتي متر و وزن ان قبل از عمليات كيفي 4 كيلو گرم مي باشد . در وسط اين قطعه از  قسمت كف به سر قطعه يك فضاي خالي به صورت استوانه وجود دارد كه شافت متصل به ميل گاردان خودرو از ان عبور مي كند و به ديفرانسيل متصل مي شود. سيم كيلومتر از كنار
به گلداني پيچ  شده و توسط يك چرخ دنده  به شافت اصلي متصل مي شود و هنگام گردش شافت كه به ميل گاردان متصل است چرخ دنده وسيم كيلومتر نيز به حركت در مي آيند.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *