طرح کارافرینی درباره شرکت تبلیغاتی

بازاریابی

پس ازراه اندازی کسب و کار باید به دنبال پیدا کردن مشتریان خوب برای توسعه کار بودو مابرای این منظور تلاش می کنیم تا خدماتی در خصوص درخواست مشتریان در رابطه با تبلیغات بدهیم .و سعی داریم قیمتی در ازای کارمان بگیریم که مشتریان راضی باشند و رفته رفته کیفیت محصولاتمان را ارتقا دهیم محصولات ما به شیوه ای است که سلیقه  تمام مردم جامعه را در خود جای میدهد و به سن ، طبقه اجتماعی و محل و فرهنگ مردمتوجه والایی داریم.
وبرای شناخت مردم (مشتریان ) و دانستن آنچه میخواهند تحقیق می کنیم به این صورت که از تمام افرادی که به شرکت ما می آیند نظر خواهی می کنیم و همچنین به دلیل آنکه اكثر مشتریان ما کاسب کارها و شاغلان هستند از آنها هم در این مورد سئوال می کنیم ونظر خواهی كرده و از آن درکارمان استفاده می کنیم .و همچنین پرسشنامه های تدوین می کنیم که مشتریان و مردم به آن پاسخ دهند .
ودر کارمان ابتدا بازار را شناسایی کرده و بعد محصول را تولید می کنیم و سعی داریم محصولمان به روز و جدید ومطابق میل مشتریان باشد تا عمر بیشتری داشته باشد.
ومحصولی را تولید می کنیم كه متفاوت با دیگر محصولات شرکتهای رقیب باشد.
در تعیین قیمت محصول قیمتی را که انتخاب می کنیم که مشتریان از آن استقبال کنند و خرید بعدی را هم از شررکت ما بکنند و قیمت محصولمان باید طوری باشد که باعث کاهش عرضه نشود بنابراین قیمتی متعادل که هم به صرف مشتریان باشد وهم ما که ترجیح می دهیم از قیمت گذاری نفوذی استفاده کنیم تا مشتریان بیشتری پیدا کنیم.

امکان سنجی

میزان ارتباط موضوع با رشته تحصیلی
افراد جامعه  بیشتر سعی می کنند شغلی را ایجاد می کنند که متناسب  با مهارت  آنها باشد یا درباره آن تجربه داشته باشند.واین تجربه را می توان از دوستان یا بستگان نزدیک به دست بیاورند زیرا داشتن مهارت و تجربه رونق کار می شود وهمچنین فرد در انجام کارهای خود تسلط  بیشتری دارد. گروه چهار نفره ما نیز مطابق با رشته تحصیلی خود به ایجاد موسسه تبلیغاتی پرداخته ایم و با استفاده ازتجاربی که در مدت تحصیل به دست آوردیم مي توانيم این شرکت  را راه اندازی کنیم در انجام کارهای تبلیغاتی  باید افراد با کامپیوتر اشنا باشند ، همچنین  نرم افزارهای لازم را که باعث طراحی کارت های تبلیغاتی وهمچنین بروشورهای  تبلیغاتی  می شوند را بشناسند مانیز  با استفاده  از نرم افزارهای مانندکورل و فتوشاپ  وفری هند که در دوران دبیرستان با آنها آشنايي پیدا کردیم می توانیم استفاده کنیم و به خلق کارت های تبلیغاتی و…. بپردازیم.
میزان مفید بودن طرح در جامعه
ما باید طرحی را برگزینم که برای جامعه وافراد مفید باشد و متناسب با نیازهای آنها شغلی راانتخاب کنیم .مانیز برای ایجاد کسب و در آمد خودمان ابتدا به نیاز جامعه توجه کردیم و بعد شغلی را انتخاب کردیم وکسب وکار ما ایجاد مؤسسه  تبلیغاتی دست وچون جامعه در حال رشد وتولید مؤسسات  و کارخانه های مختلف دست نیاز به تبلیغات دارد تا تمام افراد از کسب وکارهای تازه ایجاد شده اطلاع پیدا کنند.
در صفحات قبل به مکان تاسیس مؤسسه مان اشاره ی می کردیم  که ما چهار راه عبدالمطلب  را برای شروع کار انتخاب  کرده ایم که این انتخاب به خاطر مزایای که این محل دارد صورت گرفته است که به این مزایا می پردازیم:طرح کارافریت

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *