پروژه کارآفرینی احداث باشگاه ورزشی به ظرفیت 100 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی احداث باشگاه ورزشی به ظرفیت 100 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

تمایل روزافزون افراد جامعه به روش زندگی مدرن و ماشینی، موجب ایجاد تغییرات در زندگی روزمره گشته است. کاهش فعالیت های فیزیکی از مهمترین این تغییرات است که عامل اصلی در افزایش نرخ ابتلا به بیماری های گوناگون بالاخص امراض قلبی به شمار می آید. پرداختن به ورزش به منظور جبران این کاهش در فعالیت های روزانه می تواند تضمین کننده حفظ سلامت افراد باشد .

از دیگر سو، با عنایت به اشتغال بکار بانوان در محیط خارج از منزل و قرار گرفتن آنان در محیط های شهری ایجاب می نماید که بانوان از آمادگی جسمانی لازم برای گذران فعالیت های روزمره و حتی دفاع از خود در موارد مقتضی- برخوردار باشند. انواع ورزش های رزمی متداول در کشور با توجه به این عوامل، مورد توجه این قشر از جامعه واقع گردیده است.

باشگاه های ورزشی در این میان محیط هایی هستند که قادرند ضمن رعایت اصول علمی آموزش ورزش های رزمی در ضمن حفظ شئونات جامعه به این مهم بپردازند. در این راستا احداث چنین واحدهایی توسط بانوان علاوه بر دارا بودن توجیه اقتصادی مناسب راهی برای نیل به اهداف فوق الاشاره خواهد بود .

 

1 5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

ورزش‌ عرصه‌ فعاليتهاي‌ الگومند ، ساختارهاي‌ اجتماعي‌ و روابط‌ ميان‌ نهادي‌ (interinstitutional) است‌ كه‌ فرصت‌ منحصر به‌ فردي‌ براي‌ مطالعه‌ و فهم‌ پيچيدگيهاي‌ حيات‌ اجتماعي‌ فراهم‌ مي‌آورد. ورزش‌ فعاليتي‌ است‌ كه‌ درجه‌اي‌ از اشتغال‌ اوليه‌ يا ثانويه‌اي‌ را در بر دارد كه‌ ديگر شرايط‌ نهادي‌ قادر به‌ پيشي‌ گرفتن‌ از آن‌ نيستند. ورزش‌ چنان‌ فرصتي‌ براي‌ تحقيق‌ در مورد «اشكال‌ بسيار شفاف‌ ساختار اجتماعي‌ فراهم‌ مي‌آورد كه‌ در ديگر نظامها يا موقعيتها نمي‌توان‌ يافت.»

 برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی احداث باشگاه ورزشی به ظرفیت 100 هزار عددکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *