پروژه کارآفرینی استخراج پوکه معدنی به ظرفیت 100 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی استخراج پوکه معدنی به ظرفیت 100 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 27 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

پوکه معدنی سنگ های آتشفشانی و آذر آواری است و عمدتاً در مناطق استان های تهران، آذربایجان شرقی و سیستان و بلوچستان دارای ذخایر مناسب است. جهت استخراج ماده معدنی ابتدا توسط بلدوزر عملیات باطله برداری، تسطیح و آماده سازی انجام شده و در صورت امکان عملیات پله بندی نیز صورت می گیرد مشخصات پله ها با ارتفاع متوسط 6 متری و متناسب با ضخامت ماده معدنی، با عرض پله مناسب با محل مانور و رفت و آمد وسایل نقلیه و تجهیزات معدنی معمولاً 15 الی 25 متر و طول سینه کار برابر طول جبهه کار و در حدود 40 الی 60 متر انتخاب می گردد.

برداشت ماده معدنی با استفاده از بلدوزر و لودر صورت می گیرد و مواد معدنی به داخل کامیون بارگیری می شود.

در برخی موارد به دلیل سستی واریزه معدنی عملیت استخراج و بارگیری با روش گودالی یا شیاری صورت می گیرد. بدین صورت که ماده معدنی از ابتدای سینه کار توسط لودر برداشت شده و به داخل کارخانه حمل می شود.

پوکه معدنی در عایق بندی بام ساختمان ها و به عنوان مصالح سبک در محل های مورد نظر استفاده می شود.

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

بهره برداری از معدن پوکه معدنی

 برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی استخراج پوکه معدنی به ظرفیت 100 هزار عددکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *