طرح توجیهی تراشکاری , قطعه سازی و ماشین کاری خودرو

فایل پروژه کارآفرینی و طرح توجیهی تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری خودرو با ظرفیت تولید 2575 دستگاه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 42 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

طرح توجیهی تراشکاری , قطعه سازی و ماشین کاری خودرو

مقدمه طرح توجیهی تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری

فعالیت های تراشکاری ، ماشین کاری ، قطعه سازی خودرو یکی از فعالیتهای صنعتی است که در سراسر کشور مورد استقبال خوبی واقع می شود ، این طرحدر بسیاری از کارخانه ها و کارگاههای صنعنی کاربرد دارد ، و معمولا بازار کار مناسبی دارد . ماشین تراشکاری ابزاری است که برای تراش دقیق قطقات نسبتاً سخت به کار می‌رود. اگرچه این دستگاه ابتدا برای تراش فلزات طراحی شد اما برای برش پلاستیک و دیگر مواد نیز از آن استفاده می‌شود. اساس کار این دستگاه بدین گونه است که قطعه در گیره‌ای دوار قرار گرفته و ابزار برش می‌تواند به صورت خطی حرکت کند. با تماس قطعه در حال چرخش با ابزار از قطعه بار برداشته می‌شود و با حرکت افقی و عمودی ابزار می‌توان عمق برش و محل بار برداری را تنظیم نمود تا به شکل دلخواه رسید.

طرح توجیهی تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری خودرو

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری خودرو با ظرفیت تولید 2575 دستگاهکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی تراشکاری و قالب سازی قطعه سازی و ماشین کاری

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *