پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن با ظرفیت 81000 عدد در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 46 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن با ظرفیت 81000 عدد در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 46 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن با ظرفیت 81000 عدد در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن با ظرفیت 81000 عدد در سال عبارت است از

پيشنهاد منطقه مناسب براي اجراي طرح

در مورد مسئله مكان يابي احداث واحد و يا طرح، مدلها و روشهاي متعددي وجود دارد كه پارامترهاي بسيار مهم، اساسي و مؤثر در دستيابي به محل مناسب اجراي طرح دخالت مي كنند. از مهمترين پارامترهاي موجود در اين رابطه مي توان به موارد ذيل اشاره نمود:

  • نيروي انساني )جمعيت كاري و اداري مورد نياز جهت ايجاد اشتغال(

2- قيمت زمين )ارزاني زمين و دستيابي به مساحت زياد و قابل تامين(

٣معافيت مالياتي )جهت افزايش ميزان سوددهي طرح(

4- دستيابي به منابع تامين مواد اوليه اصلي

5- دسترسي به پايگاههاي جهاني )جهت صادرات محصول و واردات مواد مورد نياز(

6- امكان تامين موارد تاسيساتي همچون برق و سوخت مورد نياز

با توجه به فرايند توليد، مكان خاصي با مشخص ه هاي ويژه براي اجراي طرح در مراجع توصيه نشده است. لذا اجراي طرح در ديگر مناطق محروم به علت معافيت مالياتي ده ساله توصيه مي شود . در اين پروژه چند منطقه براي احداث اين واحد در نظر گرفته شده است.

 

حاشيه درياي خزر:

احداث واحد در اين مناطق به جهت نزديك بودن به بازار صادراتي آسياي ميانه و كشورهاي حاشيه درياي خزر داراي مزيت نسبي است.

استانهاي غربي كشور:

احداث و احد در استانهاي كردستان ، ايلام، چهار محال و بختياري و كهكيلويه و بوير احمد ، به دليل ايجاد اشتغال در اين مناطق و نزديك بودن به بازار صادراتي كشور عراق و تركيه داراي مزيت نسبي است.

بررسي و تعيين ميزان تامين آب، برق، سوخت، امكانات مخابراتي و ارتباطي

در يك واحد توليدي، علاوه بر مواد اوليه مورد نياز جهت توليد محصول، تاسيساتي جهت راه اندازي تجهيزات و ماشين آلات موجود نيز مورد نياز مي باشد. اين قبيل ملزومات كه تحت عنوان يوتيليتي نيز شناخته مي شوند عبارتند از: برق، آب، بخار، گاز خنثي و گاز طبيعي. در اين قسمت، ميزان مصرف هر يك از اين اجزاء مورد نياز به تفکيک جزء فرايندي )مورد نياز تجهيزات توليدي( و جزء غير فرايندي )مصارف تاسيساتي و عمومي ( مشخص مي شود.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید آبپاش متحرک برای چمن با ظرفیت 81000 عدد در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *