طرح توجیهی تولید پوشک بچه

پروژه کارآفرینی تولید انواع پوشک کامل بچه با ظرفیت تولید 500000 بسته در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید انواع پوشک کامل بچه با ظرفیت تولید 500000 بسته در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

پرسش‌های زیادی در مورد نحوه مراقبت از پوست بچه‌ها وجود دارد، به خصوص اینکه درماتیت پای بچه ناشی از پوشک، مشکل شایعی است و تقریبا تمام کودکان به نوعی دچار درماتیت در ناحیه پوشک می‌شوند.

درماتیت پوشک ممکن است در اثر رطوبت، ادرار و یا مواد تحریک‌آمیز موجود در پوشک و یا در اثر حساسیت ایجاد شود. در تمام بچه‌ها در صورتی که استفاده از پوشک قطع شود، بهبود سریع‌تری ایجاد می‌شود.

علایم شایع این بیماری عبارتند از بثورات ساده قرمزرنگ، خشن و پوسته‌پوسته. این بثورات معمولا روی نواحی پوشک‌شده پوست کودک ظاهر می‌شود.

پوست می‌تواند به وسیله موادشیمیایی که در ترکیبات پودر لباس‌شویی، صابون، مواد نرم‌کننده و سفیدکننده‌هاست، تحریک شود.

شورت‌های پلاستیکی و لاستیکی روی پوست تاثیر می‌گذارند. پوست ممکن است به موادشیمیایی که در ساخت پوشک‌های یک‌بار مصرف به کار رفته نیز حساسیت پیدا کند.

نوعی دیگر از این مشکل با بثورات آمونیاکی ناشی از ادرار تظاهر می‌کند که به وسیله باکتری‌های پوست هنگام تجزیه ادرار ایجاد می‌شود.

بعضی غذاها نیز احتمال ایجاد حساسیت در کودک را بالا برده و می‌توانند باعث بروز بثورات شوند.

 

و اما توصیه‌هایی برای حل این مشکل:

– هر شب قبل از خواب، پوشک بچه را عوض کنید.

– در هر بار تعویض پوشک،‌ بدن کودک را با آب‌گرم بشویید.

– ابتدا از یک صابون مایع و سپس به مقدار کافی از پماد محافظ (ژلاتینی، پماد ویتامین AD، وازلین یا لانولین) استفاده کنید.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید انواع پوشک کامل بچه با ظرفیت تولید 500000 بسته در سالکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی کسب و کار
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *