پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 5 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 5 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 5 نفر عبارت است از

تحلیل رقبا (تعداد رقبا، رقبای بالقوه، توان رقبا، موانع ورود و خروج و …)

رقبای این آموزشکده کلیه ی آموزشگاه های سطح شهرستان محسوب می شود که  آموزشکده هایی که از سابقه ی کاری بیشتری برخوردارند می توانند از رقبای بالقوه این آموزشکده محسوب گردند و توان بالایی در جذب کار آموزان خواهند داشت .

استراتژی بازاریابی

-1 استراتژی خدمات

خدمات این مرکز می تواند در سطح کوچک انجام گیرد ولی به مرور زمان افزایش پیدا کرده و دارای شهرت شود .

 

-2 استراتژی قیمت

قیمت خدمات این مرکز می تواند همانند دیگر آموزشکده ها باشد اما مسلما خدمات بدون مربی از قیمت کمتری برخوردار خواهند بود .

 

-3 استراتژی مکان

از نظر مکانی با توجه به آنکه این آموزشکده به امکانات مکانی جدایی نیاز ندارد این آموزشکده می تواند در هر مکانی دایر گردد .

-4 استراتژی توزیع

توزیع خدمات بین تمام کار آموزان ثبت نام شده در مرکز خواهد بود .

-5 استراتژی جذب مشتری

به منظور جذب مشتری می توان از تبلیغات درون شهری و برون شهری استفاده نمود .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تأسیس آموزشگاه کامپیوتر با اشتغالزایی 5 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *