طرح توجیهی چرم دوزی

پروژه کارآفرینی طرح توجیهی چرم دوزی :  تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی طرح توجیهی چرم دوزی تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر عبارت است از

مقدمه طرح توجیهی تولید دستکش چرمی

در بخش هایی از مقدمه طرح توجیهی چرم دوزی : طرح توجیهی تولید دستکش چرمی آمده است :

اصطلاحاً به تمامی فرآورده هایی که از چرم ساخته می شود مصنوعات چرمی گفته می شود که طیف وسیعی از محصولات را تشکیل می دهد . امروزه از چرم در ساختن انواع کیف ، پوشاک ، تسمه های صنعتی ، کفش ، کمربند ، جاکلیدی ، وسایل تزئینی و دستکش هاس معمولی و ایمنی استفاده می شود . بنا به شرایط اقتصادی و ویژگی های فرهنگی و مذهبی هر منطقه از پوست گوساله ، گوسفند ، بز ، مار و … برای تولید فرآورده های چرمی استفاده می شود .

به منظور شناخت انواع مصنوعات چرمی و به خصوص دستکش های چرمی که در این طرح مورد نظر است ، لازم است ویژگی ها و مشخصات فنی آن مورد بررسی قرار گیرد و این بررسی شامل معرفی محصول ، طبقه بندی ، معرفی استاندارد ملی و جهانی و شماره تعرفه های گمرگی و شرایط ورود کالا می باشد . علاوه بر آن بررسی امکانات فروش محصول ، عوامل موثر بر قیمت فروش و ارزیابی پارامترهای اقتصادی واحدهای تولید دستکش از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است که به صورت مفصل تر در این فصل مورد بررسی قرار می گیرد .

در این طرح ، دستکش چرمی تهیه شده از چرم طبیعی مورد بررسی قرار گرفته است .

 تاریخچه چرم و مصنوعات چرمی

استفاده از پوست حیوانات توسط انسان قدمت چندین هزار ساله دارد و در اثر مرور زمان با انجام یکسری عملیات بر روی پوست و انعطاف پذیر شدن آن ، چرمی حاصل می گردید که می توان آن را چرم خام نامید .

از زمانی که انسان اولیه برای محافظت از پاهای خود در مقابل سنگ و خار و خاشاک ، تکه پوستی سخت به دور آن پیچید و یا زمانی که پی برد می توان آب را در مشک نگه داری کرد ، به مرور زمان دانش استفاده از چرم فزونی یافت . با فزونی یافتن دانش بشر ، قبایل اولیه به ساختن چادر ، بستر ، زیرانداز ، زره ، افسار و کفش از چرم اقدام نمودند ، همچنین از چرم برای ساختن زه کمان ، سپر ، بستن سرنیزه ، استفاده می گردید . اشیاء پیدا شده در مصر که از ساخت آنها بیش از 3500 سال می گذرد ، گواه این است که چرم با طلا و عاج های قیمتی مزین شده و مورد استفاده درباریان آن زمان قرار می گرفته است . مصنوعات چرمی به عنوان یک هنر و یک صنعت دستی ، از ابتدای پیدایش بشر نیز مطرح بوده است . در هر حال با پیدایش تمدن های بشری در روم و چین و نیز توسعه علم بشر ، استفاده از کلاه های چرمی به عنوان قسمتی از ساز و برگ نظامی سربازان روم و نیز ساخت انواع روکش تختخواب و لباس چرمی با رنگ های متفاوت مرسوم گردید .

در قرن چهاردهم و پانزدهم میلادی در اروپا ، پوشاک متنوعی مانند نیم تنه ، شلوار و کفش با اشکال مختلف مورد توجه انسان ها قرار گرفت . در همین ایام چرم جهت جلد کتاب به مصرف می رسید .

نحوه دانلود طرح

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید دستکش چرمی با اشتغالزایی 30 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *