پروژه کارآفرینی تولید دستگاه های آبیاری تحت فشار بارانی با ظرفیت تولید 50 دستگاه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 48 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید دستگاه های آبیاری تحت فشار بارانی با ظرفیت تولید 50 دستگاه در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 48 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید دستگاه های آبیاری تحت فشار بارانی با ظرفیت تولید 50 دستگاه در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید دستگاه های آبیاری تحت فشار بارانی با ظرفیت تولید 50 دستگاه در سال عبارت است از

معایب آبیاری قطره ای :

هزینه نسبتاً بالا ، گرفتگی قطره چكانها ، ایجاد شوری موضعی و پخش نا منظم و لكه لكه ای رطویت خاك از معایب اصلی سیستم های آبیاری قطره ای بشمار می آیند . 

 

گرفتگی :

چون خروجی فطره چكانها بسیار ریز هستند ، ذرات معدنی یا آلی موجب گرفتگی آنها می شوند . گرفتگی باعث كاهش دبی تخلیه ، غیر یكنواختی پخش آب و در نتیجه صدمه به گیاه می گردد . در برخی موارد ، ذراتی در آب آبیاری موجود است و قبل از ورود به شبكه لوله ها تصفیه نمی شود . در موارد دیگر ، ذرات در داخل خط لوله یا با تبخیر آب از روزنه قطره چكانها بین آبیاریها وارد آب می شوند .اكسید آهن ، كربنات كلسیم و بقایای جلبك و میكروبها در بعضی سیستم های آبیاری تشكیل شده اند . تصفیه شیمیائی آب منجر به حذف یا كاهش مشكل گرفتگی قطره چكانها می گردد . 

 

یكنواختی :

بیشتر قطره چكانها ی قطره ای دارای فشار سرویس پائینی هستند ( 3 تا 20 پی اس آی ) . اگر مزرعه دارای شیب تندی باشد ، دبی قطره چكان در خلال آبیاری تا حدود 50 درصد پیش بینی شده تغییر كرده و بعد از بستن آب ، قطره چكانهای پائین تر همچنان به تخلیه آب ادامه می دهند . برخی گیاهان بیشتر و گیاهان دیگر كمتر آب دریافت می كنند . 

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید دستگاه های آبیاری تحت فشار بارانی با ظرفیت تولید 50 دستگاه در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

36000 تومان
, , , , , , , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *