پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی با ظرفیت تولید 900 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی با ظرفیت تولید 900 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 30 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی با ظرفیت تولید 900 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی با ظرفیت تولید 900 تن در سال عبارت است از

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

در این دستگاهها ساچمه های فولادی ( شات – shot ) پس از وارد شدن به توربینهای گریز از مرکز دستگاه شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پاشیده میشوند که در اثر این برخوردهای پرسرعت و متوالی ساچمه ها عملیات شاتینگ در این دستگاهها انجام می پذیرد .

شات بلاست عموما در کرهای صنعتی و قطعات با تیراژ بالا و نیز در سطوح مسطح وسیع مانند بدنه کشتیها و کف سالنها و در موارد کمی نیز در کارهای تزئینی – کهنه کاری و قا لبسازی مورد استفاده قرار میگیرد .

 

بااستفاده از دستگاههای شات بلاست میتوان عملیات :

۱- زنگ زدایی – ماسه زدایی – و رنگ برداری سطوح داخلی و خارجی قطعات.

۲- لایه برداری از سطوح انواع قطعات فورج شده.

۳- زبر کردن سطوح قطعات ( با استفاده از گریت – grit ) جهت بهینه انجام شدن عملیات لعابکاری و تفلون کاری برای ماندگاری و کیفیت یهتر.

۴- آماده کردن سطوح قطعات جهت انجام انواع آبکاریهای صنعتی – تزئینی یا رنگ.

۵- مات کاری – تمیز کاری و آماده کردن قطعات (شاتینگ – shoting ) جهت ارائه در بازار را میتوان انجام داد .

 

اصول کار در دستگاههای سندبلاست sandblast :

در این دستگاهها ماسه های ساینده که عمدتا از جنس سیلیس – مسباره و اکسید فلزات هستند با استفاده از فشارباد کمپرسور شتاب گرفته و بر روی سطح قطعه پا شیده میشوند .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید ساچمه فولادی با ظرفیت تولید 900 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *