طرح توجیهی مبلمان

برای دانلود این نمونه کامل طرح توجیهی مبلمان روی دکمه خرید کلیک نمایید . این طرح توجیهی تولید مبلمان در فرمت ورد و قابل ویرایش میباشد.

اکثر مردم کار آفرینی را مترادف با واژه اشتغال و کار یابی می دانند در حالی که کارآفرینی مدیریت و رهبری است که رشد، تغییرو تحول دارد.

بنا به تعریف واژه نامه دانشگاهی و بستر: کار آفرین کسی است که متعهد می شود مخاطره یک فعالیت اقتصادی را سازماندهی، اداره و تقبل کند. ریچارد کانتیلون2 به سه عنصر در خصوص فعالیت کار آفرینان اشاره نموده اول آنکه آنها در یک محیط همراه با عدم تقعیت فعالیت می کنند. دوم آنکه آنها در خصوص نداشتن توانایی زیاد برای فعالیت اقتصادی، با فساد و تباهی خاص مواجه می شوند و سوم اینکه آنها سرمایه اولیه را خودشان فراهم می آورند. جان استوارت میل کارکرد و عمل کارآفرینی را شامل هدایت، نظارت، کنترل و مخاطره پذیری معرفی کرده و بر طبق نظرشومپیتر کارآفرین نیروی محرک اصلی در توسعه اقتصادی است. وی مشخصه  کار آفرین را نوآوری می داند و کار یک کارآفرین را تخریب خلاق تعریف می کند او اشاره می کند که تعادل پویا از طریق نوآوری و کارآفرینی ایجاد می گردد و این دو مشخصه اقتصاد سالم هستند. به نظر کرزند کارآفرینی یعنی آگاهی از فرصتهای سود آور و کشف نشده است. در مجموع با بررسی نظرات مختلف می توان تعاریف زیر را برای کارآفرینی ارائه نمود:

کار آفرینان در واقع ارزشها را تغییر می دهند و ماهیت آنها را دچار تغییر می کنند.

کارآفرینان یک ویژگی مشترک دارند و آن این است که مخاطره پذیرند البته مخاطره ای که لازمه هر فعالیت اقتصادی  بودن آن است. کسانی که بتوانند به درستی تصمیم گیری نمایند، می توانند کارآفرین باشند و مانند کارآفرین رفتار کنند.

کارآفرین تغییر را مقوله ای بهنجار و سالم می انگارد. ولی تغییر را مطرح نمی سازد بلکه همواره دنبال تغییر است و به آنها پاسخ می دهد و فرصتها را شناسایی می کند.

کارآفرینی همانا به کاربردن مفاهیم و فنون مدیریتی، استاندارد سازی محصول، بکارگیری ابزارها و فرآیندهای طراحی و بنا نهادن کار بر پایه آموزش و تحلیل کار انجام شده است.

کارآفرینی یک رفتار است و نه یک صفت خاص در شخصیت افراد

کارآفرینی بر پایه نظریه اقتصاد در جامعه استوار است.

به عبارت دیگر کارآفرین ایده ها را یافته و آن را تبدیل به فرصتی اقتصادی می کند. در فضای کسب و کار فرصت جدیدی است که قابلیت تجاری شدن دارد. آگاهی از محیط بازار و نیازهای مشتری و نگرش کارآفرین او را در یافتن فرصت و پرداختن به آن یاری می دهد. پس کارآفرین یک طرح تجاری می نویسد که در آن مسائلی چون بازار محصول یا خدمت، مسائل حقوقی و قانونی شرکت، تآمین سرمایه و رشد و سازماندهی و مدیریت کسب و کار را بررسی می نماید.

 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *