پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 750000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 750000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 39 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 750000 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 750000 تن در سال عبارت است از

مقدمه :

كامپيوتر در بدو امر بخاطر انجام عمليات محاسباتي اختراع شد و مخترعان آن فكر نمي‌كردند كه روزي كاربردهاي اداري آن بسيار بيشتر از كاربردهاي محاسباتي و علمي بشود. اما امروزه با توجه به گسترش شبكه‌هاي محلي و شبكه جهاني اينترنت، در تمام كشورهاي پيشرفته دنيا، كامپيوتر جزو غير قابل حذف ميز هر كارمندي شده است.

مزاياي استفاده از سيستم‌هاي كامپيوتري و شبكه‌هاي محلي امري است كه براي تمام مديران موفق ثابت شده است و در اكثر كشورهاي پيشرفته دنيا يك چيز عادي محسوب مي‌شود. اين مسئله راه خود را به كشورهاي در حال توسعه و توسعه نيافته نيز باز كرده است و هر كجا مديري به دنبال پيشرفت سازمانش است يكي از اولين مواردي كه احساس نياز مي‌كند استفاده از تكنولوژي كامپيوتر و اتوماسيون كردن نظام اداري، مالي و سازماني زير نظرش مي‌باشد. در سال‌هاي اخير با گسترش روز‌افزون شبكه اينترنت و كاربرد آن در سطح جهان، استفاده از آن نيز مورد توجه بسياري از مديران قرار گرفته است. شبكه اينترنت به دنبال خود نوع جديد از تكنولوژي ارائه مي‌كند كه مي‌تواند حتي فرهنگ يك سازمان را تغيير بدهد. يكي از تغييرات اساسي اين فرهنگ را مي‌توان فرهنگ «مديريت نزديك از راه ‌دور» نام برد. در اين نوع مديريت هر چند ممكن است فاصله فيزيكي مدير از زير دستانشان صد‌‌ها و يا هزارها برابر شده باشد، ولي فاصله معنوي و تاثيرگذاري بسيار نزديك شده است(در واقع به نزديك صفحه كامپيوتر شخص).

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید و مونتاژ کامپیوتر

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید و مونتاژ کامپیوتر با ظرفیت 750000 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *