پروژه کارآفرینی تولید پمپ ترمز خودرو با ظرفیت تولید 50000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید پمپ ترمز خودرو با ظرفیت تولید 50000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

مقدمه :

نیاز سازندگان خودرو به ترمزهایی با كیفیت بهتر و در عین حال كمترین امتیاز منفی از لحاظ هزینه یا قیمت، سازندگان را مجبور به طرح ایده‌هایی جدید كرده است. گرچه پیشرفت در زمینه مواد سایشی و طرح‌های Caliper، به بهبود كیفیت ترمز كمك كرده است، اما پیشرفت اصلی سیستم ترمز در سال‌های اخیر از كنترل الكترونیكی، در درجه اول ABS (سیستم ترمز ضدقفل)، سپس ESP (برنامه تعادل الكترونیكی) و اكنون ترمز با سیم ناشی شده است.

ABS، اولین فناوری كنترل سایشی است. هدف ABS، محدود كردن فشار وارده به چرخی است كه سرعت آن به شدت در حال كاهش بوده و اینكه، بدون قفل شدن، بیشترین نیروی نگهدارنده را به آن وارد كند. هنگامی كه راننده ترمز می‌گیرد، لاستیك‌ها شروع به لغزش می‌كنند. ABS برای اینكه تشخیص دهد چرخ‌ها در چه هنگامی قفل می‌شوند، میزان لغزش را اندازه‌گیری كرده و با كاهش فشار هیدرولیكی، از افزایش یا ادامه آن جلوگیری می‌كند. واضح است كه هر چه این طرح كوچكتر، سبكتر، بی‌صداتر و مؤثرتر باشد، بهتر است.

در حالی كه ABS از قفل شدن چرخ‌ها در طول مدت ترمزگیری جلوگیری می‌كند و با كنترل كشش، جلوی شتاب‌گیری چرخ‌ها را می‌گیرد، ESP یك گام فراتر از آن عمل می‌كند. این نوع سیستم ترمز، خطر سُر خوردن را در تمامی حالات ترافیكی كاهش می‌دهد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید پمپ ترمز خودرو با ظرفیت تولید 50000 تن در سالکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *