پروژه کارآفرینی تولید کشتارگاه دام با اشتغالزایی 74 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 66 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی تولید کشتارگاه دام با اشتغالزایی 74 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 66 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی تولید کشتارگاه دام با اشتغالزایی 74 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی تولید کشتارگاه دام با اشتغالزایی 74 نفر عبارت است از

تاریخچه :

اگر به تاریحچه کشتارگاه ها نظر افکنیم ملاحظه می کنیم که قبل از اینکه کشتارگاه ها به شکل امروزی پدید بیاید و کشتارها در محل خاصی متمرکز گردند ، هر گوشت فروشی در جوار مکان خود دام مورد نیاز خود را ذبخ می کرد و بدون رعایت موازین بهداشتی اقدام به فروش گوشت می کردند که این سلامت اهالی شهر را به مخاطره می انداخت . در ابتدا دولت ها به کمک شهرداری ها اقدام به ساخت مکان های ذبح دام به صورت بهداشتی نمودند و سپس این امر به بخش های خصوصی سپرده شد . اما پس از مدتی این قضیه احساس شد که کنترل و تصدی دولت بر کشتارگاه ها لازم است . ناگفته نماند که در برخی کشورها هنوز کشتارگاه های خصوصی وجود دارد لکن فعالیت آنها تحت نظر سازمان بازرسی گوشت همان کشور صورت گرفته و کنترل و بازرسی نیز به گونه کشتارگاه های دولتی توسط دامپزشکان و بازرسان ذیصلاح انجام می گیرد .

در اروپا و آمریکا ابتدا کشتارگاه های خصوصی تبدیل به کشتارگاه های خصوصی گردیده ولی به تدریج جای خود را به کشتارگاه های صنعتی و تعاونی داد . به طوریکه در حال حاضر اغلب کشتارگاه های موجود در کشورهای پیشرفته دارای تاسیسات عظیم صنعتی و روش اتوماتیک می باشد که به صورت تعاونی اداره می شوند .

ضمناً چون کشتارگاه های تعاونی هر شهر تحت تاثیر ویژگی های فرهنگ بومی اهالی را به نحوی که با موازین بهداشتی مغایرتی نداشته باشد می توان مورد اعتناء قرار داد .

اداره امور کشتارگاه های تعاونی به عهده هیئتی است که شرکت های تعاونی منطقه یا شهر تعیین می نمایند و کلیه درآمدهای حاصل طبق مقررات خاص پس از کسر مخارج به حساب شرکت تعاونی منظور می گردد و مبلغی هم با تصویب هیئت مذکور صرف تهیه تجهیزات جدید و بهبود ساختمان کشتارگاه می شود .

1 2 نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید کشتارگاه دام

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی تولید کشتارگاه دام با اشتغالزایی 74 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی کسب و کار
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *