پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 38 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر عبارت است از

مقدمه :

نظر به اینکه در کشور ایران در بسیاری از مناطق پتانسیل بالایی در زمینه تولید انواع میوه جات خصوصاً سیب درختی برخوردار بوده و این محصول با توجه به شرایط اقلیمی جزء اقلام درجه یک صادراتی می باشد و همچنین فرآورده های لبنی نظیر پنیر و پنیر لیقوان احداث سردخانه جهت نگهداری محصولات کشاورزی و لبنی اهداف خوبی را می تواند پوشش دهد. از جمله این اهداف:

1- تکمیل زنجیره تولید و سورتینگ میوه جات

2- با توجه به اینکه شرکت هایی در این مناطق در زمینه صنایع تبدیلی از قبیل تولید انواع اسانس های میوه، پودر میوه، میوه جات خشک، تخم مرغ و غیره وجود دارند اینگونه سردخانه ها می توانند انبار خوبی جهت مواد اولیه این صنایع باشند و در تکمیل چرخه تولیدات صنعتی نقش خوبی را ایفا کنند.

3- گسترش نفوذ در بازار های صادراتی منطقه و جهان

4- فرهنگ تعاونی بین اهالی منطقه

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی سردخانه 5000 تنی بالای صفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی ایران
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *