پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت 20000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت 20000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 33 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت 20000 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت 20000 تن در سال عبارت است از

برای تهیه سنگ مرمریت، ابتدا صخره‏ های مرمریتی را توسط ماشین آلات مخصوص به قطعات بزرگ تقسیم می‏کنند. سپس این قطعات را به کارگاه‏های مخصوص برش سنگ منتقل می‏کنند و آنها را در اندازه‏های دلخواه و مناسب برش می‏دهند. پس از برش، سنگ مرمریت را با دستگاه‏های مخصوص صیقل می‏دهند تا سطحی صاف و هموار پیدا کنند. به این ترتیب سنگ مرمریت، آماده استفاده می‏شود. ایتالیا یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سنگ مرمریت در جهان است. مرغوب‏ترین سنگ‏های مرمریت جهان نیز در همین کشور تولید می‏شوند.

سنگ مرمریت به خاطر زیبایی خاصی که دارد همواره در مجسمه‏سازی، کارهای ساختمانی و تزیینی مورد استفاده قرار گرفته است. هنرمندان برجسته‏ای چون «میکل آنژ» و «لئوناردو داوینچی» در بسیاری از آثار خود از سنگ مرمریت استفاده کرده‏اند.

 

سنگ مرمریت :

این نوع سنگ دارای انرژی های بسیار قوی است که جهت درمانهای زیر مفید است:

         درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

         آرامش بخشیدن و درمان استرس ، اضطراب و بیماری های عصبی و روحی و روانی

         تحریک نمـودن نیروهای درونی ، پیشرفت فرد و باز شدن برخی چا کرا ها

         آرامش بخشیدن

درمان بیماری های کلیوی و کبدی و از بین بردن رسوبات درون آنها (بجز سنگ ها )

طریقه استفاده :

یک تکه سنگ مرمریت طبیعی (برش نخورده) کوچک را درون ظرفی که قبلا مقداری آب و تعدادی برگ درخت توت داخل آن ریخته اید ، گذاشته و به مدت ده دقیقه زیر نور خورشید قرار دهید . سپس سنگ را بر روی کبد و یا کلیه و دو عدد از برگ ها را نیز برروی چشم سوم خویش به مدت پانزده دقیقه قرار داده و پس از آن سنگ را درون یک لیوان آب سرد بگذارید . این روش را روزی یک بار تکرار کنید . چنانچه آب درون لیوان گرم و یا ولرم گشت ، معلوم می شود که انرژی ها ی منفی را جذب نموده و اگر سرد باقی ماند ، دلیل بر عدم جذب انرژی منفی می باشد . این سنگ بسیار حساس است و خیلی سریع انرژی های منفی اطراف را جذب می کند بنا بر این باید آن را همیشه درون آب و در آفتاب بگذارید تا انرژی های منفی خارج گشته و از انرژی های مثبت شارژ شود و جهت درمان در دفعات بعد مورد استفاده قرار گیرد .

چنانچه دو بار آب لیوان هنگام قرار گرفتن سنگ درون آن گرم شود ، عمل انرژی درمانی بخوبی انجام شده است . عمل انرژی درمانی پس از این مرحله می بایستی قطع گردد .

 

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی معدن سنگ مرمریت با ظرفیت 20000 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *