طرح توجیهی پرورش اردک

پروژه کارآفرینی پرورش اردک مادر به ظرفیت 5000 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی پرورش اردک مادر به ظرفیت 5000 هزار عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح (عنوان اصلی) بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از (عنوان اصلی) عبارت است از

پروتئين ها حدود 8 تا 10 درصد جيره روزانه را از نظر مقدار کالري فراهم مي آورند. پروتئين ماده اساسي ساختمان بدن است و براي کارکرد اعضاي مختلف،تشکيل آنزيم ها و آنتي کور ها و ترميم بافت ها ضرورت دارد.پروتئين ها در گياهان و در گوشت به مقدار زيادي وجود دارد. پروتئين هاي حيواني در انواع گوشتهاي قرمز و سفيد،گوشت مرغ و جوجه،تخم مرغ ،ماهي،شير وفراورده هاي آن وجود دارند. پروتئين هاي حيواني، پروتئين کامل نام گرفته اند و علت آن به دليل وجود 8 اسيد آمنه اي است که بدن به تنهايي قادر به تهيه آنها نيست.

پروتئن هاي گياهي در انواع غلات و فراورده هاي آن (بيسکويت، نان،شيريني و…) و حبوبات
( عدس،نخود،لوبيا،باقلا،سويا و…) يافت مي شوند.

ميوه هاي خشک مانند گردو ،بادام ،فندق،بادام زميني نيز داراي مقداري پروتئين هستند ولي مقدار زيادي نيز چربي دارند که در رژيم هاي غذايي بايد توجه خاصي به مقدار مصرف آنها مبذول داشت.

 يک فرد سالم بيش از حد آن هيچ تاثيري از نظر سلامتي بيشتر ندارد.ضمنا بايد يادآور شد ،کساني که پروتئين را از طريق گياهان به دست مي آورند ضعيف تر از افرادي که پروتئين حيواني مصرف مي کنند نيستند. در رژيم گياهخواري بايد دقت کرد که از انواع مختلف ميوه ها و سبزي ها و حبوبات در جيره غذايي استفاده کرد تا پروتئين هاي مورد نياز بدن تامين شود.

تمام مواد غذايي بطور خالص از پروتين نيستند بلکه با چربي و يا قند و فيبر… همراه مي شوند. مثلا پروتين گوشت با چربي ،پروتئيني که در نان وجود دارد با قند و بالاخره پروتئين شير با چربي و قند همراه است.

ضمنا پروتئين حيواني همراه با موادي نظير آهن (گوشت) کلسيم(شير و فراورده هاي آن)،ويتامين هاي گروه B (تخم مرغ) و املاحي نظير فسفر ويد و منيزيم (ماهي) مي باشد.

غلات و حبوبات که منع پروتئين گياهي به شمار مي روند،داراي املاح و عناصر معدني مانند منيزيم،فسفر،روي و منگنز هستند.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی پرورش اردک مادر به ظرفیت 5000 هزار عددکه به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی دامپروری : پرورش گاو, گوسفند, شترمرغ, مرغ, گوساله, بلدرچین, کبک
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *