پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کولر گازی با اشتغالزایی 24 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 45 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کولر گازی با اشتغالزایی 24 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 45 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کولر گازی با اشتغالزایی 24 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کولر گازی با اشتغالزایی 24 نفر عبارت است از

مقدمه :

گزارش حاضر با عنوان مطالعه پيش امكا ن سنجي توليد كولر گاز ي به بررسي و ارزيابي مقدماتي طراحي و مونتاژ كولر گازي در كشور اختصاص دارد . با توجه به روند رو به رشد تقاضا براي مصرف اين كالا در كشور، به نظر مي رسد سرمايه گذاري جهت توليد آن كه طرح حاضر به بررسي و امكان سنجي گام نخست، يعني طراحي و مونتاژ پرداخته است، اقدامي توام با سودآوري مطلوب و گامي اساسي در قطع وابستگي به واردات باشد.

براي مونتاژ كولر گازي كه با ايده مشاركت سرمايه داخلي و خارجي پي ريزي شده است، سهم سرمايه گذار داخلي نزديك به 8000 ميليون ريال براي احداث كارخانه، فراهم كردن تجهيزات و ابزار مورد نياز در مرحله پيش از بهره برداري (توليد) درنظر گرفته شده است .

مسئوليت هاي سر مايه گذار داخلي عبارت خواهند بود از:

  1. حمل مواد و قطعات از مبادي ورودي به محل كارخانه
  2. مونتاژ و بسته بندي كولر گازي
  3. فروش داخلي / حمل به يكي از مناطق آزاد (براي تحويل به شريك خارجي جهت صادرات به كشورهاي حوزه خليج فارس)

همكاري با سرمايه گذار خارجي و مسئوليت هاي سرمايه گذار خارجي نيز بدين شرح خواهند بود:

  • ارايه رهنمودهاي فنيآموزش نيروي انساني
  • تهيه و تدارك مواد و قطعات با قيمت مناسب
  • حمل مواد و قطعات به يكي از مبادي ورودي ايران (ترجيحاً بوشهر)
  • بازاريابي و فروش خارجيحمل به مبادي ورودي بازارهاي مقصد

البته اين پروژه براي سرمايه گذار داخلي با در نظر گرفتن هزينه هاي احداث كارخانه و حتي در شرايط دريافت حق العمل كاري بابت مسئوليت هايي كه براي وي در بالا برشمرده شده (به ميزان هر دستگاه 18 دلار ) نيز بسيار مطلوب است و برگشت سرمايه ظرف مدت 2 سال تضمين شد ه خواهد بود.

با توجه به برنامه ريزي براي فعاليت هاي جديد در بخش هاي نفت، گاز و پتروشيمي در جنوب كشور و به تبع آن شكل گيري كانون هاي جديد جمعيتي و حركت جمعيت از ديگر نقاط براي دستيابي به فرص تهاي شغلي در اين بخش ها و فعاليت هاي جنبي آن ها، پيش بيني مي شود نياز به اقلامي همچون كولرگازي در سال هاي آتي رشد چشم گيري داشته باشد . با اين شرايط طرح پيشنهادي ظرف 2 سال پس از رسيدن به ظرفيت اسمي در موقعيتي قرار خواهد گرفت كه توسعه و افزايش ظرفيت تا سقف 50000 دستگاه در سال را جزء برنامه هاي عملياتي خود قرار دهد.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارخانه تولید کولر گازی با اشتغالزایی 24 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی ایران
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *