پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  درب پیش ساخته با اشتغالزایی 23 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 50 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  درب پیش ساخته با اشتغالزایی 23 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 50 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  درب پیش ساخته با اشتغالزایی 23 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  درب پیش ساخته با اشتغالزایی 23 نفر عبارت است از

مقدمه :

مطالعات امكان سنجي، مطالعات كارشناسي است كه قبل از اجراي طرح هاي سرمايه گذاري اقتصادي انجام مي گيرد. در اين مطالعات از نگاه بازار، فني و مالي و اقتصادي طرح مورد بررسي و آناليز قرار گرفته و نتايج حاصل از آن به عنوان مبنايي براي تصميم گيري سرمايه گذاران مورد استفاده قرار مي گيرد.

گزارش حاضر مطالعات امكان سنجي مقدماتي توليد درب هاي پيش ساخته چوبي مي باشد. اين مطالعات در قالب متدولوژي مطالعات امكان سنجي تهيه گرديده است و مطابق متدولوژي فوق ، ابتدا محصول مورد مطالعه به طور دقيق معرفي شده و سپس بررسي هاي لازم روي بازار آن صورت خواهد گرفت و در ادامه مطالعات فني در خصوص چگونگي توليد و امكانات سخت و نرم افزاري مورد نياز نيز شناسايي شده و در نهايت ظرفيت هاي اقتصادي و حجم سرمايه گذاري مورد نياز براي اجراي طرح برآورد و ارائه خواهد شد تا با استفاده از آن سرمايه گذران و علاقه مندان محترم بتوانند كليه اطلاعات مورد نياز را كسب و در جهت انجام سرمايه گذاري اقتصادي با ديد باز و مسير شفاف اقدام نمايند . اميد است اين مطالعات كمكي هرچند كوچك در راستاي توسعه صنعتي كشورمان بعمل بياورد .

 

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید  درب پیش ساخته

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  درب پیش ساخته با اشتغالزایی 23 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *