طرح توجیهی تولید ظروف پت

پروژه کارآفرینی تأسیس کارگاه تولید  ظروف یکبار مصرف پت با ظرفیت 10000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 49 صفحه

فایل طرح توجیهی تولید ظروف پت با ظرفیت 10000 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 49 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  ظروف یکبار مصرف- طرح توجیهی تولید ظروف پت با ظرفیت 10000 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  ظروف یکبار مصرف پت با ظرفیت 10000 تن در سال عبارت است از

مقدمه :

پلي اتيلن ترفتالات معروفترين و پرمصرف ترين پلي استر گرما نرم خطي است كه از سال ١٩٧٧ به اين طرف وارد بازار مواد پليمري شده و به سرعت كاربردهاي فراواني در صنعت و مصارف خانگي پيدا كرده است.

از جمله اين كاربردها مي توان به ساخت بطري نوشابه هاي گازدار، فيلم عكاسي، نوارهاي مغناطيسي صوتي و تصويري، ديسكت هاي كامپيوتر، فيل مهاي بسته بندي مواد غذايي، الياف مصنوعي جهت پوشاك، پتو و دهها كاربرد ديگر اشاره نمود.

اما از اين ميان، رشد وسيع اين ماده در صنايع بطري نوشابه چشمگير است. رمز موفيت PET در اين صنعت، چقرمگي، شفافيت، قدرت شكل گيري و جهت گيري زنجيرها، عدم تأثير گذاري بر روي مزه و طبيعت غير سمي آن است. علاوه بر اين بطري هاي نوشابه PET سبك، ارزان و قابل بازيافت م يباشند.

ويژگيهاي بطري پت وابسته به کيفيت ماده اوليه آن دارد. PET در مقابل قليا و اسيد رقيق مقاومت خوبي دارد، اما مقاومت آن در برابر اسيدها و بازهاي غليظ كم است. در برابر چربي ها و روغن ها نيز مقاومت خوبي از خود نشان مي دهد.

پليمر PET با ويسكوزيته ذاتي ( Inherent Viscosity) حدود6/0 – 5/0  به روش پليمريزاسيون پيوسته مذاب توليد مي شود. در ادامه PET به شكل ميله اكسترود شده و به قطعات كوچكتر (چيپس) بريده مي شود كه پليمر اصلي براي ساخت الياف پلي استر، فيلم و رزين مهندسي است و تحت نام پليمر فاز مذاب (Melt Phase) يا چيپس PET شناخته مي شود .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید  ظروف یکبار مصرف پت با ظرفیت 10000 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *