پروژه کارآفرینی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ با اشتغالزایی 27 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 36 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ با اشتغالزایی 27 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 36 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ با اشتغالزایی 27 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ با اشتغالزایی 27 نفر عبارت است از

مقدمه :

از زمانیکه کاربرد وسیع و گسترده فلزات در صنایع گوناگون مشخص گردید محققین درصدد تولید آلیاژهای برتر و یا انتخاب یک پوشش مناسب به عنوان روکش فلزات حهت تقلیل نقاط ضعف آنها مانند خوردگی ، زنگ زدگی ، رسوب مواد در داخل لوله و… برآمدند . حاصل این تلاش ها اعمال روش هایی نظیر آبکاری ، تولید فلزات آلیاژی ، استفاده از رنگ و انواع پلیمرها بوده است .

در این رهگذر پاره ای از پلیمرها توانسته اند حتی جایگزین فلزات گردند . به عنوان مثال در تاسیسات لوله کشی ساختمان ها و صنایع گوناگون که مسئله خوردگی فلزات همیشه موجب خسارت مستقیم و غیر مستقیم عمده بوده است . لوله های PB , PP , PVC, PE که از نظر کاربردی فاقد گرفتاری های لوله های فلزی از جمله پوسیدگی ، زنگ زدگی و… بوده و تا حدی جایگزین لوله های فلزی شده اند . ولی این نوع لوله ها نیز دارای نقاط ضعف دیگری مانند محدودیت عملی در انتقال حرارت و یا تحمل فشار و دمای بالا وغیره می باشند .

جهت رفع این نقیصه و دستیابی به فرمولی که مزایای فلز و پلیمر را داشته و عاری از معایب آنها باشد ، تلفیق مواد پلیمر و فلز مورد توجه محققین قرار گرفت به طوریکه در سیستم های لوله کشی به ویژه تاسیسات بهداشتی ، حرارتی و برودتی شده است . یکی از انواع لوله های جدید که با استفاده از پلی اتیلن و یکی از فلزات رنگی تولید می گردد ، لوله چند لایه است . این نوع لوله ها در کشورهای پیشرفته صنعتی به مرور جایگزین لوله های فلزی سنتی می شوند .

تا دهه 1980 انواع لوله های پلیمری و تلفیقی ، در سیستم های تاسیساتی کاملاً ناشناخته بودند و غالباً در تاسیات ساختمان ها لوله های فلزی سیاه ، گالوانیزه و یا مسی مصرف می شوند . خوردگی فلزات از داخل و خارج به علت شرایط نامساعد و تغییر کیفیت آب در اثر فعل و انفعالات شیمیایی ، رسوب و گرفتگی لوله های فلزی ، مشکلات ناشی از کاربرد آنها ، هزینه های تعمیر قابل ملاحظه و… ، متخصصین را بر آن داشت که به پلیمر رو آورده و از انواع لوله های پلیمری نظیر PB , PP , PVC, PE و… استفاده نمایند .

کاربرد لوله های تلفیقی فلزی پلیمری عمدتاً در تاسیسات ساختمان ها شامل آبرسانی ، بهداشتی ، حرارتی و برودتی می باشد . تجارت چندین ساله مصرف این نوع لوله ها در کشورهای اروپایی نشانگر آن است که لوله های فلزی پلیمری می توانند کاربرد گسترده ای در تاسیسات هوای فشرده ، اتومبیل سازی ، کشتی سازی ، هواپیما سازی ، کارخانه جات شیمیایی دارویی و دستگاه های پزشکی داشته باشند .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید لوله های سوپر پایپ با اشتغالزایی 27 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *