پروژه کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF با اشتغالزایی 20 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 45 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF با اشتغالزایی 20 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 45 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF با اشتغالزایی 20 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF با اشتغالزایی 20 نفر عبارت است از

مقدمه :

فرآورده های حاصل از چوب به اشکال مختلف و متناسب با هزینه های انجام شده و محل کاربرد آن مورد استفاده عموم قرار می گیرد و به عبارت دیگر می توان در طیف صنعتی ، اوراق فشرده چوبی را شامل تخته چند لا ، تخته خرده چوب (نئوپان) ، تخته فیبر و MDF یا Medium Density Fiberboard را نام برد که اصولاً اختلاف فناوری تولید در مبحث شکل دهی کیک (با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و یا الیاف سلولزی و بهره جویی از هوا ) منجر به تولید نئوپان و یا MDF می شود .

اما به دلیل سطح کیفی MDF نسبت به سایر محصولات مشابه آنرا متمایزتر نشان داده و به خودی خود از جایگاه خاصی برخوردار نموده زیرا این محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده تخته های سخت ، مقاومت کاربردی بالاتر نیز دارا می باشد و دانسیته آن بین 800 640 کیلو گرم بر متر مکعب می باشد . از طرفی به دلیل اینکه سطح MDF صاف ، یکنواخت و نرم بوده و ترکیبی از فیبرهای چوبی لیگنو سلولزی می باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سایر افزودنی ها کمک شایانی به ارتقا سطح کیفیت آن می شود تا بتوان در ساخت کابینت آشپزخانه ،مبلمان ، میز و صندلی ، اثاثیه اداری و… از آن بهره جست .

به منظور افزایش مقاومت MDF و نزدیک شدن این فاکتور به چوب طبیعی می توان از عملیات روکش کردن سطح با کاغذهای لمینه با سرعت سخت شدن سریع استفاده نمود و این عملیات زمانی شرایط مطلوب را حاصل می نمایند که در حین فرآیند توانسته باشیم . توزیع و یکنواختی دانسیته ، یکنواختی ضخامت در سطح را کاملاً رعایت کرده باشیم . معمولاً جهت روکش کردن از کاغذهای آغشته نظیر کاغذهای اغشته شده به پلی استر ، فنلیک و ملامین استفاده می نمایند .

و جهت رسیدن به شرایط ایده آل می بایست توجه نمود که رطوبت تخته فنیر بیش از 7 6 درصد تجاوز ننماید زیرا عبور بخار آب از این نوع کاغذها به سختی صورت گرفته می گیرد .

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید محصولات MDF با اشتغالزایی 20 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی کسب و کار
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *