طرح توجیهی پروفیل mdf

پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف – طرح توجیهی پروفیل mdf با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 41 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 41 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف- طرح توجیهی پروفیل mdf با اشتغالزایی 26 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی 26 نفر عبارت است از

مقدمه :

دنيايي كه پيش رو دار يم ،گستره ايست بر اي ظهور خلا قيت ها و نو آوري ها يي كه جز با همت متخصصان و كارشناسان تحقق نخواهد يافت.چنين د نيايي مستلزم بكار گيري تكنولوژ ي مدرن وپيشرفته ،استفاده به ينه از منابع وسيستم ها و روش ها ي برتر است كه اين مهم در جوامع صنعتي امروز، شرط لازم براي دستيابي به خواسته ها و رضايت مشتريان است. فرآورده ها ي حاصل از چوب به اشكال مختلف و متناسب با هز ينه انجام شده و محل كاربرد آن مورد استفاده عموم قرار م ي گ يرد و به عبارت د يگر مي توان در طيف صنعتي، اوراق فشرده چو بي را شامل تخته چند لا، تخته خرده چوب (نئوپان) ، تخته فيبر و MDF يا  Medium Density Fiberboard را نام برد كه اصولا اختلاف فن آور ي تو ليد در مبحث شكل (با استفاده از رطوبت موجود در خرده چوب ها و يا ا لياف سلولز ي و بهره جو يي از هو ا ) منجر به تو ليد نئوپان و يا MDF مي شود.

اما بدليل ارتقا سطح كيفي MDF نسبت به سا ير محصولات مشابه آنرا متمايزتر نشان داده و بخودي خود از جا يگاه خاص ي برخوردار نموده است . زيرا اين محصول ضمن قرار گرفتن در خانواده تخته ها ي سخت، مقاومت از كاربردي بالاتر نيز برخوردار مي باشد و دانسيته آن بين 800 640 كيلوگرم بر مترمكعب مي باشد.

از طرفي بد ليل اينكه سطح MDF صاف، يكنواخت و نرم بوده و تركيبي از فيبرهاي چوبي ليگنو سلولزي مي باشد در برابر گرما و فشار سخت شده و در صورت مخلوط شدن با سا ير افزودني ها كمك شا ياني به ارتقاء سطح كيفيت آن مي شود تا بتوان در ساخت كا بينت آ شپزخانه، مبلمان، ميزو صندلي، اثاثه اداري واز آن بهره جست.

به منظور افز ايش مقاومت MDF  و نزد يك شدن اين فاكتور به چوب طبيعي مي توان از عمليات روكش كردن سطح با كاغذهاي لمينه با سرعت سخت شدن سر يع استفاده نمود و اين عمليات زماني شرايط مطلوب را حاصل مي نمايند كه در حين فرآيند توانسته باشيم.

توزيع و يكنواختي دانس يته، يكنواختي ضخامت در سطح را كاملا رعايت كرده باشيم. معمولا جهت روكش كردن از كاغذهاي آغشته نظير كاغذها ي آغشته شده به پلي استر، فن ليك و ملامين استفاده مي نمايند.

و جهت رسيدن به شر ايط ايده آل مي بايست توجه نمود كه رطوبت تخته فيبر بيش از 7 درصد تجاوز ننمايد زيرا عبور بخار آب از اين نوع كاغذها به سختي صورت گرفته مي گيرد.

 

نام کامل طرح و محل اجرای آن :

تولید  پروفیل MDF

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی کارگاه تولید پروفیل ام دی اف با اشتغالزایی 26 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

 

طرح توجیهی ایران
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *