پروژه کار آفرینی تولید شیر آلات بهداشتی با ظرفیت تولید 100000 عدد در سال با اشتغالزایی 16 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه

فایل پروژه کار آفرینی تولید شیر آلات بهداشتی با ظرفیت تولید 100000 عدد در سال با اشتغالزایی 16 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 35 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی تولید شیر آلات بهداشتی با ظرفیت تولید 100000 عدد در سال با اشتغالزایی 16 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی تولید شیر آلات بهداشتی با ظرفیت تولید 100000 عدد در سال با اشتغالزایی 16 نفر عبارت است از

هزینه های تولید :

برای تولید هر محصول علاوه بر سرمایه گذاری مورد نیاز جهت احداث و راه اندازی واحد ، هزینه هایی نیز باید به صورت سالیانه و در طول دوره فعالیت واحد منظور کرد . این هزینه ها شامل اقلامی مانند حقوق کارکنان ، تأمین انرژی و … می باشند . در این بخش هزینه های ثابت و متغیر برآورده می شود تا بتوان بر اساس آن نسبت به تهیه ترازهای مالی طرح و محاسبه شاخص های مالی و اقتصادی اقدام نمود .

هزینه های ثابت

هزینه های ثابت ، مخارجی است که با تغییر سطح تولید ، تغییر نمی کند . هر چند با به صفر رسیدن میزان تولید ( تعطیلی کارخانه ) بعضی از اقلام هزینه ثابت نیز حذف می شوند ولی در تجزیه و تحلیلهای مالی با توجه به کوتاه مدت بودن وقفه فوق ، می توان فرض کرد که این هزینه ها وجود دارند . از بارزترین مثالهای چنین هزینه هایی هزینه بیمه کارخانه و هزینه تسهیلات دریافتی می باشند . بعضی از اقلام هزینه ای نیز کاملاً ثابت نیستند ولی تا حدودی ماهیت ثابت دارند . به عنوان مثال هزینه حقوق کارکنان دفتر مرکزی و اداری واحد بستگی به میزان تولید ندارد . همچنین باتغییرات جزئی در مقدار تولید ، هزینه حقوق پرسنل تولیدی نیز ثابت است . لذا برای در نظر گرفتن چنین استقلالی ، 85 درصد هزینه حقوق کارکنان به عنوان هزینه ثابت منظور می شود . بنابراین برای تفکیک  چنین بخشهایی ، درصدی از این هزینه ها به عنوان هزینه ثابت در نظر گرفته می شود . در حدول 26 اجزاء هزینه ثابت این واحد ارائه و جمع بندی شده است . در ستون درصد این جدول ، تعیین شده است که ماهیت ثبات این هزینه و حدود استقلال آن از میزان تولید چه مقداری است .

برای دانلود فایل پروژه کار آفرینی تولید شیر آلات بهداشتی با ظرفیت تولید 100000 عدد در سال با اشتغالزایی 16 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *