پروژه کار آفرینی فرآوري و صادرات پسته با ظرفیت 110000 تن در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه

فایل پروژه کار آفرینی فرآوري و صادرات پسته با ظرفیت 110000 تن در سال  به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 17 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی فرآوري و صادرات پسته با ظرفیت 110000 تن در سال  بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی فرآوري و صادرات پسته با ظرفیت 110000 تن در سال  عبارت است از

مقدمه :

بعلت وابستگي كشور به درآمد حاصل از فروش نفت سالهاست كه دولت توجيه خاصي به صادرات غير نفتي داشته و بطرق مختلف شركت‌ها و اشخاص سرمايه گذار در اين راه را تشويق و ترغيب مي‌نمايد و براي تسهيل اين هدف و توسعه آن  مساعدت‌هاي لازم را مبذول مي‌دارد.

 

سوابق تجربي و تخصصي مجري طرح: 

نامبرده مدتها است كه توسط كارگزاران خود خريد و فروش پسته را در سطح استان انجام داده و سپس به كار توسعه پرداخته و در هر دو موفق گرديده است در حال حاضر با توجه به فعاليت خود در نطنز و نيز در تهران در معاملات داخل موفقيت قابل قبولي بدست آورده است.

 

هدف از اجراي طرح :

چون انجام و توسعه اين كار مورد توجه و پشتيباني دولت مي‌باشد انجام صادرات و ارائه كالاي مرغوب جهت خريداران در خارج به توسعه  كار كمك نموده و مي‌توان از بهره وري خوبي برخوردار بود.

و هدف از اجراي اين طرح همكاري كامل با دولت نيز ميباشد.

برای دانلود فایل پروژه کار آفرینی فرآوري و صادرات پسته با ظرفیت 110000 تن در سال  که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *