پروژه کار آفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون با ظرفیت تولید 211 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه

فایل پروژه کار آفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون با ظرفیت تولید 211 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 40 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کار آفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون با ظرفیت تولید 211 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کار آفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون با ظرفیت تولید 211 تن در سال عبارت است از

تعريف  محصول : 

ظروف تفلون نوعي ظروف آشپزخانه كه براي پخت و پز مورد استفاده قرار ميگيرد و بدليل پوشش تفلوني و انتقال درست حرارت كاربرد و مصرف زيادي دارد .

ويژگيهاي محصول :

محصول مذكور به دو شكل قابلمه (1  ليتري الي 10 ليتري ) و  تابه ( 1 ليتري الي 4 ليتري) توليد ميگردد  و از نظر طبقه بندي جزء صنايع فلزي  مي باشد .  ماده اصلي آن  فلز آلومينيم بوده كه بدليل داشتن پيوند فلزي (در تمامي فلزات  واسطه وجود دارد ) براحتي تحت كشش  قرار ميگيرد  . پوشش داخلي آن تفلون«PTFE پلي تترافلوئور اتيلن» مي‌باشد كه در °C400 پخت مي‌گردد و  پوشش بيروني آن رنگ كوره اي بوده كه در Cْ 200 پخت ميگردد . دسته و قطعات اتصالي به آن از جنس ورق گالوانيزه و بالكاليت مي باشد .

قابلمه ها  را بصورت 6 عددي و تابه بصورت  4 عدد (از كوچكتر به بزرگتر)   داخل  همديگر جا داده  و در نايلون و كارتن بسته بندي ميگردد.

استاندارد   1128 براي   ظروف  فلزي  غير قابل نفوذ

شماره تعرفه گمركي   15/76   حقوق  گمركي 20% سود بازرگاني 80%

نحوه واردات : شرايط  ورود  ممنوع

محصول مورد نظر جزء كالاهاي نهايي بوده و واسطه اي نمي باشد .

كالاي رقيب يا قابل جانشين با  ظروف تفلون  عبارتند از ظروف استيل . ظروف آلومينيمي  و ظروف مسي و ظروف گلي از جنس خاك رس .

برای دانلود فایل پروژه کار آفرینی كارخانه توليد ظروف تفلون با ظرفیت تولید 211 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *