پروژه کارآفرینی سيستم كلينيك جراحي پايان نامه دوره کارشناسی كامپيوتر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 110 صفحه

فایل پروژه کارآفرینی سيستم كلينيك جراحي پايان نامه دوره کارشناسی كامپيوتر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 110 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح پروژه کارآفرینی سيستم كلينيك جراحي پايان نامه دوره کارشناسی كامپيوتر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از پروژه کارآفرینی سيستم كلينيك جراحي پايان نامه دوره کارشناسی كامپيوتر عبارت است از

در کشور ما صنعت نرم افزار يک صنعت نوپا مي باشد، شايد سابقه توليد نرم افزار در ايران به بيش از 15 سال برسد، اما نبايد اين نکته را فراموش کنيم که ما هميشه مصرف کننده بوده ايم. زبان هاي برنامه نويسي، سيستم هاي عامل، بهبود دهنده هاي کامپايلر و چنديدن محصول بنيادين ديگر همه و همه را از ديگران دريافت کرده و استفاده نموده ايم. اگر نيازي به تغيير  در اين محصولات احساس کرده ايم هميشه به انتظار  ارائه نسخه  بعدي از سوي شرکت هاي توليد کننده نشسته ايم. کار هاي نرم افزاري که بصورت تيمي انجام ميشوند به تازه گي رونق گرفته اند.

از اين رو از طرف مجريان پروژه تصميم گرفته شد تا اين پروزه به صورت منفرد اجرا نشود، هر چند دو نفر نمي توانند يک تيم باشند، اين حرکت مي توانست روحيه کار تيمي را حد اقل در مجريان آن پرورش دهد.

از طرفي با آَشنايي قبلي مجريان نسبت به سيستم هاي درماني از جمله کلنيک هاي جراحي تصميم بر آن شد تا بناي اين پروژه برپايه  اين سيستم ها باشد. براي نمود عملي اين طرح تصميم گرفته شد تا از اتتزاع دوري شود و کار عملا بر روي يک مرکز درماني انجام شود. اما متاسفانه هيج يک از مراکز درشهر مشهد حاضر به همکاري در اين زمينه نشدند. و پروژه براساس يک سري فرضيات بنا نهاده شد. البته کمک هايي همه شد که نمي توان از آنها چشم پوشيد. با کامل تر شدن پروژه يک مرکز جراحي در شهر قم حاضر به همکاري شد که برنامه بوسيله سيستم RAS براي آنها نصب و راه اندازي شد و هم اکنون در مرحله آزمايش مي باشد.

با توجه به فراگير شدن صنعت نرم افزار و نياز جامعه جهاني به اين فناوري بالا (High-Tech) دانشجويان رشته نرم افزار مي بايد گام موثري در اين راه بردارند. صنعتي که در کشور ما همچنان رنگ و بوي آماتور دارد.

سيستم عامل ويندوز يکي از محبوب ترين سيستم هاي عامل در دنيا مي باشد، که در ميان کاربران غير حرفه اي بي رغيب است. کاربر به راحتي مي تواند با آن ارتباط بر قرار نمايد و از امکانات آن استفاده نمايد. زبان هاي برنامه نويسي و نرم افزارهاي پايگاه داده مختلفي براي آن طراحي و توليد شده اند، که توسعه نرم افزار هاي مختلف بر روي آن را از ديدگاه فني بسيار آسان و راحت نموده است. پشتيباني ويندوز از انواع شبکه هاي کامپيوتري خود يکي ديگر از معيار هاي انتخاب اين سکو مي باشد. در نهايت و با توجه به تمامي مزيت هاي ويندوز نبايد اين نکته را کتمان کنيم که ويندوز نه تنها براي مجريان اين پروژه بلکه براي تمامي توليد کننده گان نرم افزار در ايران تنها انتخاب مي باشد.

با توجه به نحوه کاربري اين پروژه (در ادامه نوشتار در مورد آن بيشتر توضيح داده خواهد شده) برنامه بر روي يک شبکه محلي مي بايد استقرار يابد . بدين منظور از نسخه Windows Server 2003  براي سيستم سرور و براي ايستگاه هاي کاري از  XP  Windows  استفاده خواهد شد.

زبان برنامه نويسي دلفي يکي از زبان هاي پر کاربرد و مفيد براي توليد برنامه هاي  سازماني مي باشد. دلفي از کامپايلر کامل شده پاسکال استفاده مي کند. اين زبان  OOP را به صورت کامل پوشش مي دهد و براساس طراحي کامپوننتي ساخته شده است. دلفي بر روي پلتفرم هاي ويندوز  و لينوکس قابل استفاده مي باشد. دو کتابخانه بزرگ VCL و CLX به ترتيب براي ويندوز و لينوکس طراحي شده اند.

دلفي قابليت اتصال به انواع نرم افزارهاي پايگاه داده را دارا مي باشد. نرم افزار هاي مبتني بر فايل مثل پارادوکس و اکسس و همچنين سرور هاي بانک اطلاعتي مپل اورکل و SQL Server از جمله اين پايگاه هاي داده مي باشند.

با توجه به استفاده از سکوي ويندوز و زبان دلفي نرم افزار SQL Server به عنوان يک گزينه خوب مورد توجه قرار گرفت . اين نرم افزار يک RDBMS نسبتا قدرتمند مي باشد نياز به هزينه نگهداري زيادي نداشته و مقرون به صرفه مي باشد(هزينه خريد آن در اکثر موارد صفر مي باشد).

در نهايت استفاده از پايگاه داده رابطه اي SQL Server 2000 و زبان دلفي 7 بر روي سکوي ويندوز مورد تاييد قرار گرفت.

برای دانلود فایل پروژه کارآفرینی سيستم كلينيك جراحي پايان نامه دوره کارشناسی كامپيوتر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

طرح توجیهی اقامتگاه بوم گردی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *