کسب درامد با عنوان تولید ماست پاستوریزه 

5 میزان مفید بودن طرح برای جامعه :

این فرآورده یکی از کالاهایی است که در سبد روزانه بسیاری از خانواده های ایرانی جای دارد ، داشتن محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب می تواند از جهات گوناگون مفید باشد ، اشتغالزایی مناسب ، سوددهی مناسب و …

1 6  – وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 12 نفر میباشد .

منشا پیدایش ماست

اصل این واژه ترکی می باشد و به معنای مخلوط کردن است. معنی واژه نشان می دهد که ماست را چگونه تهیه می کنند.
جهت تهیه ی ماست باید باکتری مخصوص را داخل شیر پاستوریزه شده ریخت. دمای شیر و همچنین شرایط محیط برای تهیه ماست بسیار حائز اهمیت است. این باکتری، قند موجود در شیر را تجزیه نموده و اسید لاکتیک تولید می کند. به دلیل وجود این اسید، پ هاش شیر بالا رفته و پروتئین موجود در شیر به صورت توده ی جامدی در می آید.

وضعیت مختصر اجتماعی و اقتصادی و فرهنگی محل اجرای طرح :

با بررسی های بعمل آمده از منطقه مورد نظر برای اجرای این طرح و در نظر گرفتن زمین مورد نظر برای اجرای طرح این منطقه را به لحاظ صنعتی مورد بررسی قرار داده  و مشخص گردید که این منطقه به لحاظ شرایط مورد نظر در موقعیت مناسبی قرار دارد و بدلیل این که این منطقه یک منطقه کاملا صنعتی میباشد برای تولید این محصول کاملا مناسب است . 

مراحل انجام كار :

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش صنعتی صادر میگردد.

مراحل صدور کارت شناسایی :

1-  تکمیل فرم درخواست کارت شناسایی توسط اداره صنایع شهرستان و ارسال به مدیریت.
2- ارجاع به دبیر خانه صدور مجوز و بررسی مدارک و سوابق فعالیت کارگاه و انطباق با مصادیق و ارجاع به اداره  تخصصی.
*بازدید کارشناس  تخصصی از کارگاه  موجود  و  بررسی  قابلیت آن جهت  صدور مجوز و تکمیل فرم  بررسی  کارشناسی  و ارجاع  به  دبیرخانه. 
 
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *