کسب درامد با موضوع تولید سیبک

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی تولید سیبک پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و … پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و … از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .
 

دلایل انتخاب طرح :

قطعه سازي يکي از صنايع مادر و اساسي در هر کشور به شمار مي آيد. اين قطعات خود بعنوان کالاي واسطه اي در توليد انواع خودرو يا بازار خدمات پس از فروش آن مورد استفاده قرار مي گيرند از اينرو توسعه صنعت قطعه سازي به مفهوم توسعه صنعت خودرو سازي کشور است و لذا مجموعه قطعه سازي را مي توان به عنوان يکي از محورهاي توسعه هر كشور برشمرد.
در صنعت قطعه سازي خودرو در چند سال اخير مي توان دريافت که کالاهاي عرضه شده توسط رقباي جديد در بازارهاي جهاني به سرعت جايگزين کالاهاي ايراني شده و صادرکنندگان ايراني با از دست دادن سهم خود از بازار در حاشيه قرارگرفته اند. 

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 24 نفر میباشد .
 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

معرفي محصول

با توجه به مشخصات فني ارائه شده محصول از سوي سازمان صنايع كوچك و شهرك هاي صنعتي ايران، طرح حاضر مربوط به توليد انواع سيبك خودرو مي باشد.
 
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *