کار افرینی با موضوع SKK

مقدمه

SKK  نام يك شركت ژاپني است كه از سال 1955 در توليد انواع رنگها و پوششهاي ساختماني فعاليت دارد . دامنه گسترش توليدات و كيفيت بالاي آنها، موجب شده تا شركت SKKبه عنوان يكي از معتبرترين توليد كنندگان پوششهاي ساختماني در دنيا شناخته شود.
اين شركت به سبب كيفيت بالاي محصولات خود، ضمن برخورداري از استاندارد كيفي ژاپن JIS ، در سال 1994 موفق به دريافت گواهينامه ISO 9002 شده است . هم اكنون SKK
 با ارائه خدمات مناسب عرضه و توزيع توليدات خود، با دهها نمايندگي، در آسيا، اروپا، آمريكا و آفريقا فعاليت مي نمايد.
توليدات شركت SKK شامل :
پوششهاي گرانيتي، پوششهاي ماسه سنگي، پوششهاي مشابه كاشي، پوششهاي روستيك، پوششهاي بافت دار، پوششهاي متاليك، پوششهاي با خاصيت هاي ويژه از جمله: پوششهاي ضدباكتري و قارچ، پوششهاي ضد جلبك ، پوششهاي ضد حريق، پوششهاي مقاوم در برابر مواد شيميايي، پوششهاي ضد ترك و انعطافپذير، پوششهاي محافظت كننده مصالح از اثرات محيطي، پوششهاي مقاوم در مقابل هوازدگي ، پوششهاي ايزوله حرارتي، پوششهاي با مقاومت مناسب در مقابل خش و سايش و . . . رنگهاي مات ، نيمه براق و براق با كيفيت و خواص متفاوت ، پوششهاي كف با ويژگيهاي مختلف از جمله : كف هاي بهداشتي ( ضد باكتري و قارچ )، كفهاي ضد ضربه ، كفتهاي فانتزي ، كف هاي سراميكي ، كفهاي جاذب بخار ، كفهاي اپوكسي و بسياري محصولات ديگر مي باشد .
 

ويژگي محصولات SKK

SPECIFICATION
 
شركت SKK همگام با پيشرفت جهاني در زمينه تكنولوژي ساختمان، پژوهش و نوآوري را سر لوحه كار خود قرار داده است . اين شركت با توليد دهها محصول متنوع، طيف وسيعي از نيازهاي صنعت ساختمان را برآورده مي سازد. ويژگي هايي كه در ساخت و توليد اين محصولات با نظارت كيفي مستمر به دست آمده است به اختصار چنين است :
1 – چسبندگي و اتصال بسيار قوي به سطوح زير كار ( چوب ، فلز ، بتن ، گچ ، سنگ و . . . )
2 – وزن و ضخامت كم ( از 300 ميكرون تا 5 ميليمتر )
3 – پايداري و ثبات رنگ فوق العاده
4 – امكان سفارش هر نوع رنگ دلخواه ( بيش از 10000 رنگ )
5 – قابليت طرح ريزي متناسب با طراحي ساختمان
6 – شبيه سازي انواع سنگ و كاشي
7 – قابليت اجرا به صورت مات، نيمه مات، نيمه براق و براق
8 – مقاوم در برابر آب و رطوبت
9 – قابليت تنفس بافت از داخل به خارج كه از پوسته شدن جلوگيري مي كند
10 – مقاوم در برابر نفوذ آلودگي ها به داخل سطح پوشش و كاملاً قابل شستشو
11 – مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش
12 – پايداري بالا در برابر هوازدگي
13 – داراي خاصيت آنتي استاتيك براي دفع گرد و غبار
 
مراحل اجرا
انجام عمليات نما سازي به شرايط هر پروژه بستگي دارد . ساختمانها يا قديمي هستند و نياز به مرمت و بازسازي دارند و يا در حال احداث بوده و نوساز محسوب مي شوند. لذا شيوه هاي اجرايي و مراحل عملياتي در هر يك از حالات فوق متفاوت خواهد بود و كسب نتيجه مطلوب و حصول نماي پايدار و مقاوم منوط به انجام و رعايت مراتب اجرايي و دستورالعمل هاي فني مي باشد كه اجمالاً به آن اشاره مي گردد.

1 – آماده سازي اوليه سطح

ابتدا بايستي بيستر كار براي اجراي مصالح نما آماده شود تا دوام و ثبات آن تضمين شود. در ساختمانهاي قديمي با شستشو و لايه برداري پوسته فاسد شده و ترميم تركها و يا سطوح تخريب شده به وسيله مواد آماده سازي سطح اين عمل صورت مي گيرد. در پروژه هاي نوساز با استفاده از مواد افزودني، سطح زير كار آماده مي شود تا ضمن ايجاد بستري محكم ، سطحي صاف و بدون موج ايجاد گردد .
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *