کار افرینی با موضوع توليد كفپوش سه بعدي

معرفی محصول

محصولات مختلف ويژگي ها و مشخصات خاصي دارند پيش از هرگونه بررسي فني، مالي و اقتصادي طرح، لازم است اين خصوصيات به درستي شناخته شوند. شناخت صحيح مشخصات و انواع مختلف محصول، بدون ترديد،راهنماي مناسبي جهت تصميم گيري هاي لازم در انتخاب روش و عمليات توليد و محاسبات بعدي مورد نياز خواهد بود.
در اين ارتباط يكي از روشهاي قابل استفاده، بكارگيري استاندارهاي مدون ملي وجهاني هر يك از محصولات مي باشد. علاوه بر اين جهت بررسي بازار لازم است تا شماره تعرفه گمركي كه در كشورهاي مختلف توسط
موسسه استاندارد قابل شناسايي مي باشد نيز مشخص گردد تا بتواند معرف خوبي براي برنامه ريزي هاي توليد و همچنين بررسي روند صادرات و واردات و شناخت ساير مقررات ديگر در اين زمينه باشد.

پارامترهاي مختلفي بر قيمت محصول تاثير مي گذارند كه برخي از آنها به شرح ذيل اشاره مي گردد

.قيمت مواد اوليه مصرفي كه يكي از مهمترين هزينه هاي متغير توليد مي باشد و نقش عمده اي را در تعيين قيمت تمام شده محصول دارد.
2.منطقه جغرافيايي احداث واحد به خصوص از لحاظ دسترسي به منابع تامين مواد اوليه وكانونهاي مصرف محصول، هزينه هاي مربوطه را تحت تاثير قرار مي دهد
.
3.نوع تكنولوژي مورد استفاده از طريق تاثير بر سرمايه گذاري، كيفيت محصول توليد شده و ميزان ضايعات و. .. بر قيمت فروش محصول موثر است

اهميت استراتژيكي كالا در دنياي امروز

1 -منحصر بفرد بودن محصول و بازارهاي بكر و تازه در صنعت تزئينات اتومبيل
2 -ايجاد 25 شغل مستقيم و ده ها شغل غير مستقيم
3 -ايجاد رونق اقتصادي
4 -فروش كالا به استانهاي همجوار
5 -امكان صدور كالا به كشورهاي همجوار
6 -توسعه دانش فني توليد كالا
7 -داشتن اولويت از نظر توسعه اقتصادي اجتماعي نظام جمهوري اسلامي ايران
8 -عدم نياز ارزي براي مواد اوليه و ماشين آلات طرح
9 -وجود بازار فروش در كشور

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *