کسب درامد با موضوع طراحی صفحات و ونرم افزاری

مقدمه:
بيشتر طراحان وب از نقطه نظر نگاه خود به طراحي وب مي پردازند، آنها علاقمند هستند که خودشان را با استعارات مشخص و با تبليغات فراوان نشان دهند. به هر جهت اينترنت براي شما ايجاد تجارت ونيز قابليتي براي ارتباط نزديک ارائه مي دهد .
کاربران ميتوانند اطلاعات و محصولاتي را که در خور نيازشان ميباشد را پيدا کنند.
در اين دوره شما با انواع ابزار هاي طراحي آشنا خواهيد شد و به طبيعت آنها نيز پي خواهيد برد . اينترنت معمولي ترين رسانه واسطه اي است که کاربر را آماده ميسازد که تصميم بگيرد که چه اطلاعاتي را ميخواهد و بايد براي رسيدن به آن به کجا مراجعه کند. اين امر باعث ميشود که بر خلاف رسانه هاي انتشاري، اينترنت يک رسانه تبادلي ( دو طرفه ) تلقي شود.
اکثراً رسانه ها تاثير گذار هستند و هدف آنها ايجاد علاقه کافي است تا اينکه که سرانجام بتواند تبادل مطلوب راانجام دهند
– چه كساني از اين خدمات بهره مي برند:
در این شرکت دو نوع فعالیت در زمینه طراحی صفحات وب انجام می شود.
4-1- فارغ التحصيلان اين رشته به چه قابليتهايي دست پيدا مي كنند؟
فارغ التحصيلان اين مقطع، قابليتها و تواناييهاي زيادي دارند و چنانچه در مسير مناسب هدايت شوند، قادر خواهد بود مشكلات زيادي را حل كنند. برخي از اين تواناييها به شرح زير است:
1) بررسي و شناخت نرم افزارها و سخت افزارهاي جديد و به كارگيري آنها.
2) بررسي كمبودها و نيازهاي نرم افزاري و سخت افزاري بخشهاي صنعت و خدمات و تدوين نيازهاي آنها، امكان سنجي و تعيين ابزار و نيروي انساني لازم براي رفع كمبودها.
-اين رشته در جامعه چه قابليتهايي دارد؟
رشته كامپيوتر كه باعث جهاني شدن اطلاعات و ارتباطات شده است ، رشته روز و رشته آينده است تا جايي كه پيش بيني مي شود تا 10 سال ديگر در كشورهاي پيشرفته مردم همان قدر كه بر نيروي برق وابسته هستند به شبكه اينترنت وابسته خواهند شد. با توجه به توضيحات گفته شده روند رو به رشد استفاده از كامپيوتر در زندگي روزانه اشتغال و موقعيت كاري براي فارغ التحصيلان اين رشته فراهم است تا در قالب شركتهاي توليدكننده نرم افزار، شركتهاي توليدكننده قطعات، مراكز صنعتي – توليدي، شركتها و موسسات خدماتي، مراكز آموزشي و … مشغول به كار شده و فعاليت كنند. با توجه به پيشرفت كند ايران نسبت به جامعه جهاني كامپيوتر در سالهاي اخير نياز به مهندسين خلاق و كوشا در اين زمينه كاملاً احساس مي شود.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *