کارافرینی با موضوع تولید شمع

1 مقدمه :

شمع ها دارای انرژی فوق العاده ای هستند . تاریخ مذهبی شمع مربوط به گذشته های دور است فضای معابد و کلیساها و دیگر مکان های مقدس با نور شمع روشنایی می گیرد و بسیاری از افراد در حالی که مسحور شمع های روشن در این مکان های مقدس هستند ، وارد این مکان ها می شوند . تحقیقات نشان داده است خانه هایی که با نور شمع روشنی و گرما می گیرند ، صاحبانی پرانرژی تر دارند .
شمع ها در اشکال و رنگ های مختلف در دسترس هستند اما رنگی که انتخاب می گردد باید با مناسبت های مختلفی که در آن از شمع استفاده می شود ، مناسب و سازگار باشد . بهتر است از شمع های خوشبو کننده استفاده گردد تا فضای محیط معطر گردد

– وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 16 نفر میباشد .

مجوز های قانونی :

تعریف: جواز تاسیس مجوزی است که جهت احداث ساختمان ، تاسیسات و نصب ماشین آلات بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی (زراعی ، باغی ، شیلاتی ، دام و طیور، جنگل و مرتع)  صادر میگردد. 

نتایج حاصله از اجرای طرح :

با توجه به آمار و اطلاعات بدست آمده از کارخانه تولید شمع روشنایی و همچنین بر اساس مطالعات صورت گرفته می توان به این نتیجه رسید که این طرح جزء طرح های زود بازده و پر بازده است و می تواند در لیست مشاغل مورد حمایت دولت قرار گیرد و در صورت اجرا می تواند از توجیه اقتصادی مورد قبولی برخوردار باشد .
.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *