کارافرینی با موضوع تولید فندک آشپزخانه

مقدمه :

به طور كلي خواص متنوع پلاستيك ها سبب شده كه آنها در تمام صنايع بدون استثنا كاربرد فراواني داشته باشند و اين كاربردها روز به روز بيشتر و متداولتر شده و در شرايط بهتري جايگزين مواد طبيعي مي شوند .
مي توان پيدايش محصولات جديد و نيز ايجاد گسترش فرهنگ استفاده از چنين پديده اي را نتيجه مستقيم ورود پلاستيك به عرصه زندگي روزمره دانست كه به دليل خواص مناسب امكان استفاده از چنين وسايلي را براي همگان فراهم آورده است.

دلایل انتخاب طرح :

امروزه در کشور ما به دليل رونق صنعت پتروشيمي، ساخت انواع كالاي مصرفي و نهايي نيز با رشد روز افزوني روبرو است. به دليل توليد اكثر پلاستيك هاي پر مصرف در داخل كشور امكان توليد محصولات نهايي از اين موارد فراهم شده است. به نظر  مي رسد كه با توجه به ضرورت عرفي استفاده از چنين وسيله اي و جاي داشتن آن در فرهنگ مصرفي عده اي از افراد و طبقات جامعه ميتوان به جاي اقدام به ورود آن از كشورهاي بيگانه و به هدر رفتن ارز مصرفي حاصل به برپايي واحد مشابه كه به اندازه كافي داراي توجيه فني و اقتصادي باشد، مبادرت ورزيد.
 

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 29 نفر میباشد .
 

تاریخچه و سابقه مختصر طرح :

فندك

نام كالاي مورد نظر فندك آشپزخانه مي باشد و جزو كالاهاي نهايي به حساب مي آيد . فندك وسيله اي است كه براي توليد جرقه و شعله به كار برده مي شود. كاربرد فندك عمدتا براي روشن كردن وسايل گازسوز و نفت سوز ميباشد.
 
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *