کار افرینی با موضوع  قطعات لاستیکی خودرو

1 مقدمه :

امروزه قطعات پلاستیک به دلیل برخورداری از ویژگی های خاص فیزیکی و شیمیایی از جمله خصوصیات لاستیکی و کشسابی و مقاومت در محیط و عوامل شیمیایی و جوی مختلف ، مقاوم ویژه ای را در صنایع گوناگون احراز نموده اند . این ویژگی ها و خصوصیات توسط افزودن مواد مناسب به میزان صحیح با لاستیک خام و سپس فرآیند تولید صحیح تحت شرایط کنترل شده حاصل می گردند . دسترسی روز افزون به وسیله نقلیه شخصی و با صرفه ، جهان را به مکانی دست یافتنی تر تبدیل کرده است . این موضوع ضمن آن که به گسترش یک زیر بنای پیچیده صنعتی کمک می کند ، جامعه نوین صنعتی را نیز شکل می دهد .

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 25  نفر میباشد

مراحل صدور جواز تاسیس :

1- پذيرش درخواست متقاضی صدور جواز تأسيس فعاليتهای صنعتی و تكميل پرونده توسط مديريت جهاد كشاورزی شهرستان و يا مديريت صنايع كشاورزی و روستائی استان .
2- بررسی پرونده از نظر مدارك و تطبيق با مصاديق والويتهای سرمايه گذاری در واحد صدور مجوز مديريت صنايع كشاورزی و روستائی .
3-  تكميل پرسشنامه جواز تاسيس ( فرم شماره يك ) توسط متقاضی
4- ارسال پرونده منضم به فرم شماره يك به اداره مربوطه بمنظور بررسی ، اصلاح و تائيد فرم پرسشنامه جواز تاسيس با استفاده از اطلاعات طرحهای موجود ، طرحهای تيپ و تجربيات كارشناسی  و ارجاع  پرونده  به  مديريت .
5- ارجاع پرونده توسط مديريت به واحد صدور مجوز جهت مراحل صدور جواز تأسيس

تعریف:

پروانه بهره برداری مجوزی است که پس از اتمام عملیات  ساختمان و تاسیسات و نصب ماشین آلات جهت تولید بنام اشخاص حقیقی و حقوقی در زمینه صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی وسایر صنایع روستایی صادر می گردد.

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *