کار افرینی با موضوع تولید یونو پانل

مقدمه :

 یونوپانل در ابتداي سال 1950 بعنوان ترموپلاستیک انبساطی معرفی گردید . با این حال، تا بعد از جنگ جهانی دوم تجاري نشد . فرایند تولید تجار ي این ماده بر پایه اکستروژن مخلوط پلی استایرن و پک عامل پف زاي با نقطه جوش پایین که در دماي فرآیند مذاب پلیمر، منبسط می شود بوده است که ساختار سلولی ایجاد شده بعد از سرد شدن، در پلیمر باقی می ماند.
خواص پلی استایرن بر حسب بلندي و کوتاهی زنجیر ههاي پلیمر و تعداد شاخه هاي جانبی تغییر میکند. بطور کلی افزایش طول زنجیره ها که معرف وزن ملکولی بالاتر میباشد، باعث اصلاح خواص مکانیکی میگردد، ولی در عین حال تبدیل آن را به اشکال مختلف دشوار میسازد.
 

دلایل انتخاب طرح :

یونوپانلها داراي اهمیت فوق العاده اي در دنیاي امروز هستند، بدین معنی که این محصول با توجه به اهمیت عایق کاریهاي صوتی و حرارتی و ضد آب بودن در ساختمانها از اهمیت فوق العادهاي برخوردار است. بطور خلاصه می توان گفت که این محصول به علت سبکی، عایق بودن صوتی و حرارتی تقریبا جایگزین مواد دیگر مورد استفاده در صنعت ساختمان گردیده است.

وضعیت و میزان اشتغالزایی :

تعداد اشتغالزایی این طرح 44 نفر میباشد .

قیمت داخلی و جهانی محصول

در حال حاضر شرکتهاي تولید کننده محصولات پلی استایرنی با توجه به نیاز بازار این محصولات را تولید می کنند. تعداد این شرکتها زیاد است ولی از معتبرترین این شرکتها می توان به شرکتهاي آبشار فوم، عقاب بال و شرکت معظمی اشاره کرد. 

موارد مصرف و کاربرد

کاربردهاي یونوپانل خیلی متنوع نیست. این محصول بیشترین کاربرد را در صنعت ساختمان به خود اختصاص داده است. در صنعت ساختمان این محصول به عنوان عایق جهت عایقبندي دیوارههاي ساختمانها خصوصا دیواره هاي مربوط به سرویس هاي بهداشتی می باشد. از آنجائیکه این محصول در مقابل آب با دوام است و به راحتی از بین نمی رود لذا در عایقبندي سرویسهاي بهداشتی مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین این محصول در بستهبندیهایی که نیاز به مقاومت در برابر رطوبت دارند و همچنین بسته بندي دستگاه هاي بزرگ صنعتی استفاده می شود. یونوپانل همچنین بعنوان تابلوهاي مخصوص اطلاع رسانی در مراکز آموزشی اعم از مدارس، دانشگاهها، مراکز آموزش زبان، آموزشگاه هاي رانندگی، مجتمع هاي آپارتمانی، ادارات دولتی و غیردولتی ومورد استفاده قرار می گیرد.
 

36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *