طرح توجیهی گوشت شتر مرغ

طرح توجيهی تهيه و بسته بندی گوشت شترمرغ با ظرفیت تولید 3000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

فایل طرح توجيهی تهيه گوشت شترمرغ با ظرفیت تولید 3000 تن به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجيهی تهيه گوشت شترمرغ با ظرفیت تولید 3000 تن بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجيهی تهيه گوشت شترمرغ با ظرفیت تولید 3000 تن عبارت است از

شرح کسب و کار

تهيه گوشت شترمرغ که باعث مي شود مردم از همه نوع گوشت از جمله گوشت ماهي که به صورت کنسرو آماده است گوشت مرغ و… که استفاده مي کنند ولي به دليل اينکه بعضي از مردم به علت گراني و يا نبود امکانات نمي توانند استفاده کنند و استفاده از آن امکان پذير نيست يا به دليل نبودن و يا گران بودن، ولي کنسرو شترمرغ اين امکان را مي دهد که همه مردم بتوانند از آن استفاده کنند هم با قيمت ارزان و هم به سادگي به آن دست يابند هم از خاصيت هايي که دارد بتوانند استفاده کنند و هدف از اين طرح اين است که مردم بتوانند از گوشت هايي که بدنشان به ويتامين ها و پروتئين هايش نياز دارد استفاده کنند و به سادگي به آن دست يابد.

الف) چشم انداز: ما مي خواهيم عرضه کننده گوشت شترمرغ به بازار شويم و از اين طريق همه بتوانند استفاده کنند با قيمت مناسب و دسترسي آسان

مأموريت: اين است که مشتريان بتوانند از اين کنسرو را با قيمت کم خوشمزه و آسان و کاملاً سالم و بهداشتي بهره مند شود.

ب) بازار هدف و مشتريان بالقوه

مشتريان چه کساني هستند؟ مشتريان تمام افراد جامعه هستند که مي خواهند از اين محصول استفاده کنند.

چرا در يک بازار رقابت محصول شما را مي خرند؟ چون محصول در بازار نيست و هم سالم بهداشتي قيمت مناسب و هم محصوليست که مشتريان شايد نتوانند آن را به راحتي پيدا کنند.

ويژگي منحصر به فرد محصول شما چيست؟ اينکه براي اولين بار در بازارست و مردم ميل دارند که چنين محصولي را استفاده کنند اما به دليل گران بودن و يا عدم دسترسي نتوانسته اند آن را تهيه کنند ولي الان با قيمت مناسب و دسترسي آسان به دست مي آورند.

رقبا: رقبا کساني هستند که از آمدن اين محصول به بازار سعي مي کنند محصول را بد نشان دهند و يا محصول خود را بيشتر در بازار توسعه دهند تا محصول آنها در نظر مردم بيشتر شود و فروش محصول خود را در بازار افزايش دهند و اين محصول روند رشد بسيار خوب و رشد آن در بازار بسيار زياد است چون يک محصول منحصر به فرد است و جز يکي از محصولاتي است که مردم تا حالا از آن استفاده نکرده اند.

برای دانلود فایل طرح توجيهی تهيه گوشت شترمرغ با ظرفیت تولید 3000 تن که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی
36000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *