طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی

طرح توجیهی جایگاه سوخت cng

طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه

فایل طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر عبارت است از

  1. و فضاي كلان اقتصادي
    • پيرامون صنعت مورد نظر توضيح دهيد:

مکانهای سوخت گیری CNGدر گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در صنعت حمل و نقل بشر بر این فکر بوده است که از گاز به عنوان سوخت خودرو ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده شود.

وضعيت هر يك از شاخص‌هاي ذيل را در صنعت مذكور مشخص نماييد:

  • امكان ورود به صنعت:

امکان ورود به این صنعت نیاز به ریسک و سرمایه گذاری بالا داردو حداقل سرمایه اولی مورد نیاز آن یک قطعه زمین در مکانی مناسب میباشد.

  • قدرت چانه‌زني تامين‌كنندگان:

چون دولت تامین کننده مواد اولیه(گاز مورد نیاز) برای این جایگاه و سایر جایگاهها میباشد به همین دلیل قدرت چانه زنی تامین کنندگان در این کاریکسان میباشد

  • قدرت چانه‌زني مشتريان:

چون این کار هنوز خیلی زیاد نشده و رقبای ما کم وبخاطر اینکه

 ما در مکان مناسب که محل تردد مشتریان می باشد مستقر هستیم در اولویت انتخاب های آنهاقرار می گیریم

برای دانلود فایل طرح توجیهی ایجاد جایگاه سوخت CNG با اشتغالزایی 14 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.