طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال

طرح های توجیهی زود بازده و مواد غذایی

طرح توجیهی مربا, ترشی و خیارشور

طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه بهترین نمونه موجود در اینترنت

فایل طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 14 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال عبارت است از

مقـدمه:

 

عليرغم نياز كشور به واردات محصـولات كشاورزي، محدوديت دوره برداشت محصولات كشاورزي و فقدان امكانات كافي در جهت حمل و نقل سريع و صحيح اين محصولات به بازارهاي مصرف، موجـب از بين رفتن سرمايه هاي كــشاورزان داخلي و افزايـش نرخ واردات فرآورده هاي كشاورزي به كشـور  مي‌گردد. از ديگر سو نياز به محصولات كشاورزي در تمام فصول، اهميت يافتن روشي براي حفظ و نگهداري بلند مدت اين محــصولات را در چندان مي‌نمايد. صنايع غذايي با ايجاد تغييراتي بر روي ماده خام مي‌توانند پاسـخگوي هر دوي اين مشكلات باشند.

هدف عمده صنايع غذايي بر دو نكته فوق استوار است، يعني فرآوري مواد غذايي به گونه اي كه بتواند با دارا بودن ماندگاري زياد ، مانع از فساد اين مواد شده و امكان استفاده از آن را در تمام طول سال فراهم آورد.

اين فرآوري به فراخور ماده غذايي مورد نظر مي‌تواند تهيه كنسرو، كنسانتره، مربا، ترشي، شور و… باشد. ارائه كنندگان اين طرح با در نظر داشتن سه مورد اخير يعني تهيه انواع مربا ، ترشي و خيارشور قصد دارند گامي در جهت پيشبرد صنايع غذايي كشور برداشته و نيز با ايجاد زمينه براي اشتغال نيروي ماهر و نيمه ماهر خصوصا بانوان در رفع معضل بيكاري سهيم شوند.

برای دانلود فایل طرح توجیهی توليـد مربا، ترشي و خيارشور با ظرفيت 620 تن در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.