طرح توجیهی تولید صفحه موس و کیبورد – صفحه کلید – با ظرفیت 21600 عدد

طرح توجیهی ایران

طرح توجیهی تولید کیبورد

طرح توجیهی تولید موس و کیبورد ( صفحه کلید ) با ظرفیت 21600 عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 48 صفحه

فایل طرح توجیهی تولید موس و کیبورد ( صفحه کلید) با ظرفیت 21600 عدد به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 48 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی تولید موس و کیبورد : صفحه کلید با ظرفیت 21600 عدد بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی تولید صفحه کلید با ظرفیت 21600 عدد عبارت است از

شرح کسب و کار تولید موس و صفحه کلید

ایده ی من طراحی و پیاده سازی یک طرح جدید در تولید صفحه کلید می باشد. که تغییراتی در طرح سه راهی ها یا همان محافظ های الکتریکی می باشد که این تغییرات و اضافه کردن امکانات بیشتر باعث منحصر به فرد کردن و کاربردی کردن بیشتر این محصول می باشد.

طراحی سافت و تولید انبوه این محصول ایده ی ما می باشد. محصولی که با چند تغییر جزءی و اضافه کردن یک سری امکانات ویژه باعث استفاده بیشتر فروش و کارایی بسیار بالای آن در اداره جات مصارف خانگی و صنعت می شود.

– فکر این کسب و کار و تولید محصول کاملاً عملی است. و طی تحقیقاتی که توسط خود من به عمل آمده است کاری است بسیار پر درآمد و باعث اشتغال سازی ایده های نوین و درآمد و کسب کار مناسب و تولید بالا که طی آن فرایندهای زیادی برای شرکت دارد از نظر اعتبار در بازار به علت فروش زیاد و خوشنام بودن و سرشناس شدن.

این ایده نه تنها عملی است بلکه سود زیادی داشته(به واسطه ی فروش  بالا و تقاضاس بالای این محصول) و کاربر بالایی دارد.

با توجه به مواردی که در بالا ذکر شد موارد دیگری نیز وجود دارد که نشان می دهد فکر این کسب و کار کاملاً عملی می باشد نظر به اینکه موارد که ما عیب هایی که محصولات قبلی که در حال حاضر در بازار موجود است را شناسایی کردیم و می خواهیم در این محصول که ما تولید می کنیم این عیب ها را بر طرف خواهیم کرد. از نظر کلید قطع و وصل این نمونه(مشابه)محصول که در بازار وجود دارد پس از قطع و وصل زیاد خراب شده و یا شاسی قطع و وصل آن شکسته و یا المان هایی که به آن متصل است بر اثر جریان زیادی که عبور می کند در حین قطع و وصل باعث جرقه زنی شدید شده و باعث می شود که بر سر این 2 کنتاکت کلید خال بزند که بهمعنی خراب شده فلز کنتاکتور می باشد که باعث ایجاد مقاومت در کلید و در نتیجه افت توان خروجی محافظ الکتریکی و باعث گرم شدن بی فایده ی محافظ الکتریکی می باشد که ما این عیب را برطرف کردیم و در قسمت جنبه های منحصر به فرد و خصوصیات ویژه در همین جزوه به توضیح کامل آن می پردازیم. چندین عیب دیگر نیز وجود دارد از نظر قطع نکردن در جریان بالا که به علت خرابی در خروجی یا اتصال کوتاه شده در دستگاه مصرف کننده و یا دیر قطع کردن و یا اتلاف وقت زیاد در زمانی که محافظ به برق زده می شود برای شارژ خازن داخلی ان مصرف می شود را می توان به راحتی با طرح چند ایده نو و جدید این عیب های اولیه و بسیار مهم را به راحتی برطرف کرد که در نتیجه ی آن باعث رضایت مشتری و مصرف کننده می باشد و فروش محصول را تا چندین برابر افزایش داده که طی آن فرایندهای زیادی برای شرکت می باشد.

برای دانلود فایل طرح توجیهی تولید صفحه کلید با ظرفیت 21600 عدد که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.