طرح توجیهی توليدی جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال

دانلود طرح توجیهی کسب و کار و کارآفرینی تولیدی, صنعتی؛ کشاورزی, دامپروری و خدماتی

طرح توجیهی تولیدی جوراب

طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 54 صفحه

فایل طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 54 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال عبارت است از

كليات در راستاي شناسايي محصول و ارتباط منطقي آن با زنجيره توليد:

مقدمه:

جوراب به عنوان يك پاي پوش محافظ پا در برابر سرما و گرما و عرق و اشياء خارجي و …… مطرح بوده و مي باشد. شكل كلي آن از ابتدا تا كنون تغيير كلي نداشته و تنها تغييرات آن در طرح، رنگ و نخ مصرفي در بافت بوده است.

شكل آن بصورت يك كيسة سرباز مي باشد كه بوسيله دوخت، سر آن در يك سمت بسته مي شود. قسمت بزرگ اطلاعات موجود در مورد تاريخچه صنعت جوراب بافي مربوط به دوره هائي است كه ماشينهاي بافت جوراب وارد اين صنعت گرديد. البته آثار بدست آمده از قرن چهارم و پنجم نشانگر رايج بودن بافتني دستي در كشورهاي شرقي است كه تا قرن چهاردهم اين هنر دستي به اروپا نرسيده بود. اولين ماشين جوراب بافي دستي در سال 1589 توسط شخصي بنام ويليام لي در انگلستان ساخته شد. كليه سوزنهاي اين ماشين حركت همزمان داشتند و يك رج از بافت در يك زمان تشكيل مي شد.

رشد ماشينهاي حلقوي پودي در انگلستان از ماشينهاي جوراب بافي شروع شد كه در ابتدا حدود 700 كارگاه جوراب بافي آغاز بكار كردند و تا سال 1727 به 8000  ماشين رسيد. مكانيزم عمل ماشينهاي بافندگي تا قبل از 1864 به كمك نيرو محركه دستي بوده و از آن به بعد نيروي محركه الكتريكي بكار گرفته شد كه توسط شخصي بنام ويليام كاتون انجام شد. اين كار در حقيقت يك انقلاب صنعتي بشمار مي رفت و اسم ماشين هم بنام آن شخص William cotton ناميده شد. با اينكار سرعت ماشين افزايش يافت اما كشش و كيفيت آن همانند ماشينهاي دستي بود.

در ايران نيز فعاليت اين صنعت در سال 1290 هجري شمسي با احداث اولين واحد جوراب بافي در محل شمس العماره آغاز گرديد، در حال حاضر تعداد كارگاههاي جوراب بافي و كارخانه اي آن به بيش از 1000 واحد رسيده است.

برای دانلود فایل طرح توجیهی طرح توليد جوراب ورزشي با ظرفیت 28600 جین در سال که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.