طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر

طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه

فایل طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش در 19 صفحه توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است و به صورت کامل و جدید و جدول بندی شده می باشد. طرح طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر بر اساس آخرین وضعیت مالی در سال جدید بنا شده است و کاملا منطبق با استاندارد های ملی در وزارت صنایع و معادن و ارگان های مربوطه است. بخشی از طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر عبارت است از

نحوه پرداخت حق بيمه شخص ثالث:

الف- ديات:مالي است كه به سبب  جنابت بر نفس يا عضو به مصدومان حادثه يا اولياي دم (وراث قانوني متوفي) پرداخت مي گردد.

  • نحوه پرداخت ديات:

ديه مرد مسلمان 100% ، ديه زن مسلمان 50% در صورت فوت .اگر ديه نقص عضو يك زن بيش از ثلث يك ديه باشد آن مقدار به نصف  تغيير مي يابد.

مقدار ديه:

  • يكصد شتر سالم وبدون عيب ونقص
  • 200 گاو سالم
  • 1000 گوسفند سالم
  • 200 دست لباس از حله هاي يمين
  • 10000 درهم
    1. پرداخت ديه وقف قانون ديات بر اساس شرايط خصوصي وعمومي شخص ثالث بشرح ذيل مي باشد:

الف- مقصر حادثه مشخص شده باشد .

ب- مقصر حادثه مسؤل شناخته شود .

ج- متعهد به پرداخت ديه گردد.

د- در اثر حادثه رانندگي اتفاق افتاده باشد.

ه- مدارك و متندات لازم جهت اخذ بيمه تهيه و ارائه گردد.

ب- پرداخت خسارت مالي و جاني:

براي پرداخت ديه وقف شرايط خصوصي وعمومي شخص ثالث و تعهدات بيمه گر در مورد تعداد زيان ديدگان خارج از وسيله نقليه نامحدود و داخل وسيله نقليه  ويا سرنشينان آن محدود به ظرفيت مجاز خودروي مورد بيمه بر اساس كارت شناسايي خودرو مي باشد.

ميزان ديه بر اساس ماههاي عادي تهيه شده و در صورت وقوع حادثه در ماههاي حرام به شرطي كه تاريخ حادثه و فوت در ماه حرام اتفاق افتاده باشد يك ثلث ديه بر آن اضافه خواهد شد بنابراين ديه يك مرد مسلمان در ماههاي حرام 000/000/220 ميليون ريال به اضافه يك ثلث ديه (براساس نرخ سال 1383) .

ماههاي حرام ذيقده، ذيحجه، محرم ورجب كه 4 ماه در سال وقف ماههاي قمري حرام ساخته مي شود.

برای دانلود فایل طرح كسب و كار تأسيس دفتر بيمه با اشتغالزایی 26 نفر که به صورت کاملا دقیق و کامل و با فرمت ورد و قابل ویرایش توسط مرکز دانلود طرح های توجیهی ایران تهیه و تنظیم گردیده است از این قسمت اقدام کنید.